مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: مردم نیک اندیش، عزاداران حسینی و خیران می‌توانند در ایام محرم و صفر نذور خود را به کمیته امداد واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

به گزارش جارچی اخبار، غلامعلی ملامهدی  روز یکشنبه با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم و صفر اظهار کرد: کمیته امداد آمادگی دارد تا نذورات مردمی و هیئت های حسینی را جمع آوری کرده و به دست نیازمندان واقعی برساند.

وی افزود: توزیع بسته های معیشتی، حامی یابی برای کودکان ایتام و محسنین و طبخ غذای گرم برای مددجویان تحت حمایت از جمله رویکردهای مهم طرح احسان و اطعام حسینی است و دست یاری گروه های مردمی و خیران را می فشاریم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به روش های غیرحضوری برای مشارکت در این طرح خداپسندانه گفت: افراد خیر و نوعدوست می‌توانند نذورات خود را در ماه‌های محرم و صفر از طریق شماره‌گیری کد دستوری  *۸۸۷۷*۰۴۱# به صورت سریع و ایمن واریز کنند.

ملامهدی اضافه کرد: شماره کارت شرعی امانی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ نزد بانک ملی ایران نیز برای دریافت کمک های مردمی در طرح احسان و اطعام حسینی در نظر گرفته شده است.