به گزارش خبرنگار جارچی اخبار ازیزد ، مسعود شریعتی، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اجرای طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی با ورزش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید والامقام خود را وقف حفاظت از کشور و مقابله با تروریسم کرده بود.

 

وی بیان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی خسارتی سنگین است اما با هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، راه و آرمان‌های وی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اجرای طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی با ورزش ویژه بانوان روستایی و اهمیت آن عنوان کرد: این طرح زمینه استاندارد شدن قامت دختران را فراهم می‌کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: وضعیت جسمانی و ساختار اسکلتی هر فرد متأثر از عادات حرکتی، زندگی فردی و شغلی بوده و آگاهی از آن یک ضرورت است.

 

وی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت جدی دختران روستاهای استان یزد، این طرح با موفقیت در یزد به اجرا درآید و شاهد نتایج خوب آن باشیم.

 

ضمنا، طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی با ورزش ویژه بانوان روستایی در روستای فهرج یزد آغاز شده است .

 

در این طرح تست‌های سنجش ساختار قامت بانوان و دختران انجام شد و غرفه روانشناسی، سنجش سلامت و آشنایی با راه‌های اصلاح ساختار قامت از سوی هیأت پزشکی ورزشی استان برپا شد.