محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حالی به سبب ضعف عملکرد قلب مجدد در بیمارستان بستری شد

به گزارش جارچی اخبار،  محمد کاسبی  بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هفتم اردیبهشت ماه  ۱۴۰۱ به سبب نارسایی قلبیدر بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شده بود و بعد از مدتی با بهبود وضعیت جسمانی برای طی کردن مراحل درمان به منزل بازگشت، اما این بازیگر طی چند روز گذشته بار دیگر به سبب ضعف عملکرد قلب و آب آوردن ریه‌ها اینبار در بیمارستان عرفان بستری شده است.

در همین ارتباط یلدا کاسبی  درباره وضعیت این بازیگر که چند روزی است مجدد در بیمارستان بستری شده است گفت: پیش از این به دنبال نارسایی قلبی که پدرم داشت تعویض دریچه آئورت اسفندماه انجام شد. اما الان در ادامه این نارسایی قلبی، ریه‌ها آب آورده است.

وی اضافه کرد: پدرم چند روز است در بیمارستان عرفان و در بخش آی‌سی‌یو تحت درمان است. عملکرد عضلات قلب در پی این نارسایی ضعیف شده بود و پزشکان در حال حاضر درمانی دارویی در دستور کار  دارند.

کاسبی در ادامه ضمن درخواست دعا از سوی مردم ایران و دوست‌داران این بازیگر خاطره‌ساز خاطرنشان کرد: ضربان قلب بالاست و پدرم تحت مراقبت است.

 

محمد کاسبی  در کارنامه حرفه ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون گرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران.

 یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی به حضور وی در سریال صاحبدلان باز می‌گردد.