رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان در مراسم افتتاحیه دوره فرهنگی (حا میم) که در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد، ترسیم و برنامه‌ریزی اصلی‌ترین پیوست‌ها با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب را خواستار شد.

به گزارش جارچی اخبار،حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس زاده گفت: این دوره و دوره‌های مشابه، فرصتی است برای جوانانی که مشتاق کار تشکیلاتی و رقابت علمی و فرهنگی هستند و با تمام داشته‌ها و سرمایه‌های معنوی خود در این دوره شرکت می‌کنند که البته حضور و ادامه کار، لوازم و الزاماتی دارد که توجه به آنها بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی اهتمام رهبر معظم انقلاب در دیدار سالیانه خود با دانشجویان را یادآور شد و بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار سالانه خود با دانشجویان در بهار سال ۹۸، به بیان ۴ نقطه اصلی گام دوم انقلاب پرداخته و ضمن بیان عناصر اصلی و الزامات اجرایی آن، راهکار اصلی برون رفت از شرایط کنونی را توجه و اجرای برنامه‌ها و پیوست‌های فرهنگی با محور قرار دادن این بیانیه خواندند.

خوشنویس زاده شناخت صحنه، شرایط کشور و سایر توانمندی‌ها را از اولین شرایط حضور خواند و افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، حلقه‌های میانی از خود ملت باید برای شناخت مسائل و حل معضلات کشور در صحنه حضور بیابند و در این میان، دانشجویان و نیروی جوان دانشجویی از عظمت قابل توجهی برخوردار بوده و مهمترین و اصلی‌ترین مخاطبان این موضوع هستند.

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: انشاالله این قدم آغازین محکم برداشته شده و مقدمه‌ای محکم و استوار برای اقدامات مشابه بعدی باشد و امیدوارم که جوانان و دانشجویان مشتاق کار فرهنگی و تشکیلاتی با حضور خود، تغییرات و پیشرفت‌های مورد انتظار رهبری از قشر دانشجو را رقم بزنند.