به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « سعید زارع» امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام الله دهه فجر گفت: به منظور برگزاری برنامه های دهه فجر تعداد ۳۱ کارگروه تشکیل شده است و دستگاه های مختلف این برنامه ها را بر عهده دارند.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: دهه فجر، دهه نمایش شکوه و عظمت حقیقی و واقعی انقلاب است و امیدواریم که برنامه های خوبی صورت گیرد.

 

وی افزود: « انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت » به عنوان شعار  دهه فجر انقلاب اسلامی است که امیدواریم بتوانیم حق این شعار را ادا کنیم.

 

زارع بیان کرد: امسال برنامه های مختلفی را در دهه فجر برنامه ریزی کرده ایم که با توجه به قرار گرفتن در چهلم شهید سپهد سلیمانی در روز ۲۲ بهمن، ویژه برنامه داریم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم بهبودی در گام دوم انقلاب داشته باشیم و با توجه به اتفاقاتی که در ماه اخیر در کشورمان صورت گرفته شاهد عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی باشیم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم رویکرد همه ما در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر باید یک رویکرد ملی و در راستای ایجاد تحکیم وحدت باشد.

 

زارع بیان کرد: باید در نظر داشته باشیم که جشن پیروزی انقلاب متعلق به قشر و جناح خاصی نیست و همه ما به شهدا و انقلاب بدهکاریم بنابراین مراسمی مهم‌تر از گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب نداریم تا بتوانیم مناسبت این ایام بزرگ را برای نسل جوان تبیین و معرفی کنیم.

 

وی افزود: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد و چشم‌گیر بوده و هست و باید بیان شوند و به سمع و نظر مردم برسند..

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد:  باید از این انسجام و اتحاد حاکم در کشور به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی جهت شرکت هرچه باشکوه‌تر در این رویداد سیاسی اجتماعی استفاده کنیم.

 

زارع بیان کرد: انقلاب اسلامی به لحاظ مشارکت مردمی از کامل‌ترین انقلاب‌های دنیا است و باید در دهه فجر از حداکثر ظرفیت مردم روستا و شهر جهت تبیین دستاوردهای سیاسی فرهنگی و اجتماعی انقلاب استفاده شود.