به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، آرش اخوان طبسی مدیر کل استان ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند دست اندرکاران و رقابت کنندگان مسابقات آزاد مهارت گل آرایی ایران،  نفرات برتر و شاخص این مسابقات را اعلام کرد.

وی بیان داشت: پس از طی ۲ روز تلاش و رقابت تنگاتنگ بین رقابت کنندگان این دوره از مسابقات به ترتیب محمد جواد مجیدی از استان همدان و سعید سعیدی از استان اصفهان نفرات اول، راضیه شجاع صفار و علی پورجم از استان اصفهان و هادی یعقوبی از اسلامشهر استان تهران موفق به کسب رتبه سوم شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: ۶ نفر از رقابت کنندگان استانهای اصفهان، هرمزگان، گیلان، کردستان و آذربایجان غربی نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار مسابقات آزاد مهارت گل آرایی ایران گردیدند.

گفتنی است، مسابقات آزاد مهارت گل آرایی ایران با حضور ۱۷ شرکت کننده از استانهای اصفهان، ‌هرمزگان، تهران، مازندران،‌ خراسان رضوی، مشهد، گیلان، آذربایجان غربی، کردستان و همدان به میزبانی استان اصفهان از بیست و هشتم لغایت بیست و نهم در آیتم های گل آرایی شامل ساخت دسته گل هدیه، گل آرایی ۴ وجهی، ساخت و ایجاد اکسسوری های عروس با گل طبیعی و آبشاری برگزار گردید.