به گزارش جارچی اخبار و به نقل از کامبیز اقبالی معاون دفتر بازرسی و مدیریت  عملکرد وزارت نیرو و رقیه ابدالی کارشناس ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم امروز میهمان مدیر عامل و دفتر روابط عمومی بودند.

معاون دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو خاطر نشان کرد : افکار سنجی فرایندی است که شاید سالها در خصوص آن مطالبی مطرح شده است اما اینکه به صورت جدی به آن پرداخته شود برخی از نهادها وسازمانها از جمله شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به جد به آن پرداخته است و آنش های مخاطبان را به خوبی مورد بررسی قرار داده است و با توجه به پیچ های تاریخی که هر زمان با آن روبرو بوده ایم ولی این شرکت همچنان به صورتی پویا درخصوص دیدگاههای مردمی و افکار سنجی تلاش لازم را به عمل آورده است .

مهندس حمید رضا  پیرپیران مدیر عامل شرکت نیز  در دیدار با معاون دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو علت توسعه سلامت اداری در این شرکت  را خدمات غیر حضوری و نطارت های سیستمایتک توصیف کرد که از طریق سمیع و بصیر ارائه می شود .

وی افزود: کاهش ۵۰ درصدی تماس ها به واحد ۱۲۱ (مرکز فوریت های برق) به این علت است که ساختار شبکه برق اصفهان هوشمند شده است و هر حادثه را قبل از آگاهی مردم رصد می کند و به حمد ا… رد یابی حوادث به صورت خودکار ،هوشمندانه و بهنگام می باشد و قبل از اینکه مشترکین ما متوجه ناپایداری شبکه شوند کارشناسان ما رخدادها و نا پایداری ها را رصد می کنند .

در این نشست مهندس محمد علی اکبری مدیر روابط عمومی شرکت به مباحث نظرسنجی و بررسی دیدگاههای مردم  از طریق این دفتر اشاره کرد و گفت :  اطلاع گیری و اطلاع رسانی فرآیندی است که به صورت منظم ، مستمر و به موقع میان سازمان و مخاطبان در حال وقوع است و مبتنی بر راهبرد ، سیاست و برنامه های مدون و حساب شده می باشد چرا که برای داشتن چشم اندازی روشن نیاز به بررسی دیدگاههای مردمی در خصوص نحوه خدمت رسانی به آنها هستیم و تنوع خدمت رسانی ها ازطریق درگاههای مختلف به صورت جدی مورد  بررسی و مداقه قرار می گیرد .