مسئول “هیات عالی انتخاب” سومین همایش ملی زنده نامان تبریز گفت: فراخوان مشارکت عمومی سومین همایش ملی زنده نامان تبریز منتشر می شود.
به گزارش جارچی اخبار، میکائیل جمال پور گفت: این همایش ملی بنا دارد که از بین همه فعالان و برجستگان حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، صنعتی، خدماتی، اقتصادی، ورزشی و… که در قید حیات هستند، چهره های برگزیده را مشخص و از آنها تجلیل به عمل آورد.
وی افزود: افراد انتخاب شده در بخش های مختلف علمی و دانشگاهی، دفاع مقدس، مدیریت کلان، ورزش، فرهنگ و هنر، امور اجتماعی، تحقیق و پژوهش، صنعت و خدمات و مشارکت و سرمایه‌گذاری که توسط کمیته‌های تخصصی انتخاب شده‌اند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان در خصوص معرفی نفرات برگزیده به هیئت عالی انتخاب گفت: نفرات برگزیده به دو طریق ادارات وسازمانهای مربوطه که مکاتبات لازم با آنها صورت پذیرفته و آخرین زمان دریافت اسامی طبق فرم ارسال شده ۲۰/۱۱/۱۳۹۸مشخص و اعلام شده است و همچنین از طریق فراخوان عمومی که کلیه علاقمندان حقیقی و یا حقوقی می توانند از طریق مراجعه به سایت همایش به نشانی zendehnaman۱۳۹۸.ir افراد مورد نظر خود را با رعایت شرایط عمومی که توسط هیات عالی انتخاب تدوین شده تا مورخه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ معرفی کنند، انجام می شود.
جمالپور در خصوص شرایط عمومی نفرات منتخب اظهار کرد: شاخص های عمومی شامل گسترش فرهنگ و احیای هویت دینی، ملی و بومی، نقش موثر در ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار، شهادت و انقلابی گری، حسن شهرت، مقبولیت اجتماعی و شایستگی فرد، خدمات ویژه و برجسته، تاسیس، ابداع، ابتکار، اختراع و اکتشاف موثر، اخذ نشان، مدال و … ، مطالعات، تحقیقات تاثیرگذار اجتماعی و تولید آثار فاخر و داشتن جایگاه برجسته حرفه ای است.