تیم محتشم تبریز با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تعقیب کنندگانش در رده اول جدول قرار دارد.
به گزارش جارچی اخبار، تیم محتشم نماینده تبریز در لیگ دسته ۳ کشور با تساوی یک بر یک برابر تیم پیشگامان فنون پارس تهران، ۱۶ امتیازی شده و با اختلاف ۳ امتیاز در صدر جدول گروه ۲ قرار دارد.
این تیم در ۸ بازی خود صاحب ۴ پیروزی و ۴ تساوی شده و در هفته پایانی دور رفت حتی با کسب یک امتیاز برابر شهدای ساری، با قهرمانی نیم فصل به استقبال دور برگشت می‌رود.
مدیر عامل باشگاه محتشم تبریز گفت: هیچگاه با چنین اقتداری در صدر جدول قرار نداشتیم.
یعقوب مهدی‌زاده گفت: امسال در دور اول چندین هفته با اختلاف یک و یا دو امتیاز صدرنشین بودیم، اما حالا با اختلاف ۳ امتیاز تیم اول جدول بوده و در آستانه قهرمانی نیم فصل هستیم.
وی گفت: قبلا هم گفتم که در مرحله دوم تیمی آسانی وجود ندارد و همه مدعی هستند و نتایج هفته هشتم هم نشان داد که هیچ تیمی در حاشیه امنیتی قرار ندارد.
‌مهدی‌زاده افزود: از نحوه بازی تیم محتشم رضایت نسبی دارم اما در بازی که می‌توانستیم ۵ ، ۶ گل بزنیم به تساوی رضایت داده و ۲ امتیاز را از دست دادیم.
‌وی گفت: در بازی بعدی در ساری اگر به تساوی برسیم قهرمان نیم فصل می‌شویم، اما در هر بازی برای برد و کسب ۳ امتیاز به مصاف حریفان خود می‌رویم.
‌مالک باشگاه محشتم تبریز گفت: با وجود تغییرات در کادر فنی تیم محتشم تبریز، از وضعیت کلی تیم رضایت داشته و قطعا تیم محتشم روند رو به رشدی در آینده خواهد داشت.
محتشم تبریز یک امتیاز تا قهرمانی نیم فصل لیگ دسته سه فاصله دارد