هفته سی و دوم لیگ آزادگان در حالی پیگیری شد که با صعود خیبر خرم آباد به لیگ برتر همراه بود.

امروز (پنج‌شنبه) با انجام ۹ بازی، پرونده هفته سی و دوم لیگ آزادگان بسته شد و در دو هفته باقی‌مانده تکلیف یک تیم صعود کننده و دو سه تیم سقوط کننده مشخص خواهد شد.

به گزارش جارچی اخبار، نتایج هفته سی و دوم لیگ آزادگان به شرح زیر می‌باشد:

خوشه طلایی ۱-۰ مس سونگون

خوشه طلایی با پیروزی یک گله مقابل مس سونگون ۲۴ امتیازی شد تا همچنان روی کاغذ شانس بقا در لیگ داشته باشد. مس سونگون نیز با این شکست ۴۲ امتیازی باقی ماند و در رده نهم قرار گرفت.

شهر راز ۱-۱ دریا کاسپین بابل

در ادامه تلاش‌های دریا کاسپین برای بقا در لیگ آزادگان، این تیم در هفته سی و دوم مقابل شهر راز به تساوی یک بر یک دست یافت و با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد تا همچنان دو هفته پایانی را نیز با استرس سقوط دنبال کند. شهر راز با کسب یک امتیاز از این بازی، ۳۵ امتیازی شد و رد رده دوازدهم قرار گرفت.

آریو اسلامهشر ۲-۰ شاهین بندر عامری

این بازی با جنجال زیادی در هفته سی و دوم همراه بود. مهرداد کریمیان سرمربی شاهین پس از اعالم پنالتی داور به سود آریو، تیمش را از زمین بیرون کشید اما پس از دقایقی بازگشتند، پنالتی آریو نیز به گل تبدیل شد؛ آریو اسلامشهر که پس از سه بازی، موفق شد به پیروزی دست پیدا کند، ۴۵ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. شاهین بندر عامری که وضعیت خوبی در انتهای جدول ندارد، باز هم در حساس‌ترین شرایط، امتیاز از دست داد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، ۲۶ امتیازی باقی بماند و در جایگاه هفدهم همچنان برای بقا تلاش کند.

مس شهربابک ۲-۱ شهرداری آستارا

شهرداری آستارا پس از جدایی محسن بنگر از این تیم، در بازی مقابل مس شهربابک کامبک خورد و شکست خورد. ابن تیم ۳۰ امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم قرار گرفت. مس شهربابک نیز با کسب سه امتیاز ۴۱ امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.

داماش گیلان ۱-۱ نفت و گاز گچساران

ای بازی که با اتفاقات داوری و جنجال زیادی همراه بود، نهایتا با نتیجه تساوی به اتمام رسید. داور در این بازی وحید اصغر زاده دروازه‌بان و ساسان جعفری کیا بازیکن نفت را اخراج کرد تا نفت ۹ نفره به بازی ادامه بدهد. همچنین یک پنالتی برای داماش گرفته شد که هدر رفت. حسین ابراهیمی برای داماش و امیر محمد منصف برای نفت گلزنی کردند تا نهایتا بازی با نتیجه ۱-۱ به اتمام رسید. داماش با کسب یک امتیاز این بازی ۲۸ امتیازی شد و در رده شانزدهم جای گرفت تا هفته‌های پایانی نیز برای بقا بجنگد. نفت و گاز گچساران ۴۰ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت.

خیبر خرم آباد ۶-۲ استقلال ملاثانی

خیبر خرم آباد موفق در دیداری جذاب با استقلال ملاثانی با ۶ گل پیروز شود و صعود خود به فصل بعدی لیگ برتر را قطعی نماید. گل‌های خیبررا در این بازی بهمن سالاری (۳ بار)، علیرضا دغاغله، حمیدرضا طاهرخانی و میثم آقایی به ثمر رساندند. خیبر با این نتیجه ۷۳ امتیازی شد و فاصله ۴ امتیازی با تیم دوم ایجاد کرد. استقلال ملاثانی نیز ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جای گرفت.

نفت مسجد سلیمان ۰-۰ سایپا

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و سایپا از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی نفت آغاز شد. جدال این دو همسایه در رده‌های پنجم و ششم جدولی گل و برنده نداشت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. نفت ۵۸ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. سایپا نیز پس از آن با ۴۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

چادرملو اردکان ۳-۰ فجر سپاسی شیراز 

حساس ترین دیدار این هفته با پیروزی دو گله چادرملو پایان یافت تا شاگردان سعید اخباری مقتدرانه از سد رقیب مستقیم خود در مسیر صعود عبور کنند. گل‌های این دیدار را علی طاهران، سید علی یحیی زاده و امیرحسین خدا مرادی به ثمر رساندند. با این نتیجه چادرملو با ۶۹ امتیاز در دره دوم جدول جای گرفت و فجر پایین تر از آن با ۶۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

پارس جنوبی جم ۰-۰ مس کرمان

جدال دو تیم مس کرمان و پارس جنوبی که در هفته‌های پایانی برای ارتقای جایگاه خود در لیگ آزادگان تلاش می‌کنند، برنده‌ای نداشت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. با این نتیجه مس کرمان ۴۴ امتیازی شد و در رده هفت قرار گرفت. پارس جنوبی نیز با ۴۳ امتیاز یک رده پایین تر از مس قرار گرفت.

جدول لیگ آزادگان را در پایان هفته سی و دوم مشاهده می‌کنید: