تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر برابر میهمان خود تراکتور تبریز شکست خورد.

به گزارش جارچی اخبار، این دیدار عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم تراکتورتبریز با سه گل به برتری رسید.

تیم صنعت‌نفت آبادان که پیش از به لیگ دسته اول کشور سقوط کرده بود بازی را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت ولی حریف دفاع مستحکم تراکتورسازی نشد.

هر چه از زمان بازی می‌گذشت تیم تراکتور توپ و میدان را در اختیار گرفت و فشار را بر روی دروازه حریف بی انگیزه خود بیشتر کرد.

تیم تراکتورتبریز در دقیقه ۱۶ از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی آلوز را سیامک نعمتی روی اشتباه همیشگی مدافعان صنعت‌نفت با ضربه سر تبدیل به گل اول ‌کرد.

تراکتور با زدن این گل روحیه بیشتری گرفتند و برای زدن گل‌های بعدی فشار را لحظه به لحظه بیشتر کردند اما بی دقتی مهاجمان این تیم در زدن ضربات پایانی باعث شد نیمه اول با همان یک گل به سود این تیم پایان یابد.

با شروع نیمه دوم تیم صنعت‌نفت آبادان برای زدن گل تساوی تلاش کرد ولی حملات این تیم زهر لازم را نداشت.

در دقیقه ۵۲ این دیدار سیامک نعمتی بعد از چند بار رفت و برگشت توپ درون ۱۸ قدم صنعت‌نفت آبادان و اشتباه مدافعان این تیم صاحب توپ شد و با شوت دیدنی گل دوم خود و تراکتورتبریز را به ثمر رساند.

بعد از زدن این گل فراز کمالوند که علی یوسف مهاجم عراقی خود را در اختیار نداشت دست به تعویض زد تا آهنگ تیمش را هجومی کند.

در دقیقه ۹۰ مهدی هاشم‌نژاد با پاسی در عمق محمد نادری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن از آشفتگی مدلفعان صنعت‌نفت بهره برد تا گل سوم تیم تراکتورتبریز را با ضربه‌ای چیپ به ثمر برساند.

ایمان کیهش به کمک‌های بهمن عبدالهی و امین زاهدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

امین معیبدنژاد از تیم صنعت‌نفت آبادان و سعید کریم آذر از تراکتورتبریز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب پیام پارسا، حسین سنگیرگیر، مصطفی نائیج‌پور، عرفان قهرمانی، طالب ریکانی، تراوالی، یوسف کی‌شمس، امین معیبدنژاد، میثم تهیدست، صادق بارانی و امیر محمد پناهی به میدان رفت.
تیم تراکتورتبریز هم در این بازی با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سید مهدی حسینی، امیر حسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، سعید کریم آذر، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، سجاد آشوری و امیر ابراهیم‌زاده وارد میدان شد.

تیم صنعت‌نفت آبادان در پایان رقابت‌های لیگ برتر با ۲۱ امتیاز و با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول به لیگ دسته اول سقوط کرد. تراکتور تیم پرشورهای تبریزی نیز بدین ترتیب ۵۴ امتیاز کسب کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت