داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه کسانی که در معرض نامزدی هستند مدیون مردم و نظام برآمده از خون شهدا هستند و مجاهدت‌های امام راحل که این روزها غم از دست دادن ایشان تجدید می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار، رضوانی روز یکشنبه ۱۳ خرداد پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نظام جمهوری اسلامی که براساس قانون اساسی، نظام امامت و امت است میوه برآمده از چهارده قرن جهاد، شهادت و اسارت است.

وی افزود: نظام از مردم و مردم از نظام هستند، دشمنان فهمیده‌اند که جدایی بین این دو محال است. کاشکی برخی از مدعیان فهم سیاست در داخل کشور هم این را بفهمند.

داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: من از جنس کسانی نیستم که با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند. مدعی بی‌رغبتی برای کسب مناصب و در پاسخ به درخواست‌های مردم پا پیش گذاشته‌ام. اگر کسی که هنوز پایش به پاستور نرسیده به مقابله با قانون برخیزد بعد از آن چه می‌کند؟

رضوانی خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت من در پاسخ به ندای درونی وجدان برای حمایت از مظلوم است نظام مظلوم و مردم مظلوم که جدایی‌ناپذیرند. کسانی که همواره باید پاسخگو باشند پاسخگوی دوران مسئولیت خود با قیافه حق‌به جانب در نقش مطالبه‌گر ظاهر می شوند.

وی ادامه داد: همه کسانی که در معرض نامزدی هستند مدیون مردم و نظام برآمده از خون شهدا هستند و مجاهدت‌های امام راحل که این روزها غم از دست دادن ایشان تجدید می‌شود. همان کسی که راه امام حسین را به ما یاد داد و عملا ما را پا به پا برد تا شیوه راه رفتن آموخت.

داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما در آستانه فتح قله‌ها بوده و هستیم اگر به قله رسیدن به تاخیر می‌افتد یکی از مهمترین دلایلش آن است که بدهکاران ادعا طلبکاری می‌کنند.

رضوانی تصریح کرد: من همواره در مجلس در چندین نوبت حمایت قاطع و همه جانبه خودم را از رئیس جمهور فقید ابراز کرده‌ام و در عین حال متذکر شده‌ام که متاسفانه برخی از همکاران ایشان به هیچ عنوان از جنس ایشان نبوده و نیستند مبادا شخصیت ایشان را برخی از ناشایستگان مصادره کنند.