داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز با صدای رسا می گویم که دوران مدیریت سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ هیچگاه تکرار نخواهد شد، گفت: اما بنده دولتِ پیشرو و خدمتگزار تشکیل خواهم داد.

به گزارش جارچی اخبار، محمد ناظمی اردکانی پس از ثبت نام در چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، با بیان اینکه امروز با صدای رسا می گویم که دوران مدیریت سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ هیچگاه تکرار نخواهد شد، گفت: اما بنده دولتِ پیشرو و خدمتگزار تشکیل خواهم داد.

وی افزود: ما امروز در امتداد مسیری در جهت اعتلای اسلام و ایران عزیز قرار گرفته‌ایم که برای ادای دین به شهیدان باید علاوه بر پایبندی به قانون اساسی و تعهد به اجرای سیاست‌های کلی ابلاغ شده توسط رهبر معظم انقلاب، نقشه راهی معین برای اداره کشور در اختیار داشته باشیم.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری به تشریح برنامه های خود در دولت آینده پرداخت و اظهار کرد: در دولت پیشرو و خدمتگزار دیپلماسی عزتمند، مقتدر و پویا بدون هیچ‌گونه وقفه بلکه با تلاش مضاعف با اولویت کشورهای همسایه ، جبهه مقاومت و فلسطین پی گیری و توسعه خواهد یافت.

ناظمی اردکانی تصریح کرد: رویکرد اقتصادی در دولت پیشرو و خدمتگزار توانمند سازی بخش خصوصی و تعاونی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است، تا شاهد بیکاری جوانان و استعدادهای برگزیده کشور نباشیم و اشتغال به نحوی رقم بخورد که حقوق و مزایای یک شیفت کاری کفاف هزینه‌های زندگی یک خانواده را بدهد.

وی با بیان اینکه دولت پیشرو و خدمتگزار به ظرفیت های طبیعی و انسانی کم نظیر و بعضا بی نظیر کشور باور دارد و باور به اینکه با اتکا به سرمایه های اجتماعی و انسانی نخبگان زنان و جوانان با استعداد ایرانی میتوان اقتدار ملی و بین المللی ایران اسلامی را صیانت و ارتقا بخشید، گفت: دولت ما از هرگونه اشرافیت گرایی پرهیز خواهد کرد تا رفتار مردمی در ذات او نهادینه شود و بتواند در فقرزدایی رفع تبعیض، از بین بردن عادت زشت ویژه خواری و در پیش گیری از اصراف و اتلاف بیت المال توفیق یابد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در دولت پیشرو و خدمتگزار، رئیس و اعضای دولت به ساده زیستی صداقت در گفتار اخلاص در عمل ادب در رفتار خستگی ناپذیری توانمندی در مدیریت شجاعت و جسارت در تصمیم گیری پایبند هستند و از ویژگی های بارز خود می دانند.

ناظمی اردکانی گفت: دولت پیشرو و خدمتگزار تا پای جان خدمتگزار و تابع ولایت خواهد ماند و هیچ عامل و فردی قادر نخواهد بود انحراف از این مسیر متعالی را باعث شود.