داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه هرکس حرف بزند انگار با نظام مشکل دارد اما این موضوع باعث اصلاح نظام می شود. بنابراین باید چرخ دهنده‌های ماشین ساختار سیاسی بر روی هم سوار شود و چرخ دنده را سر جای خود بگذاریم. اگر توفیق خدمت گذاری عنایت شود اصلاح سیاسی کشور برنامه اصلی من خواهد بود.

به گزارش جارچی اخبار،  محمدرضا صباغیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از پایان فرآیند ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم. طبیعتا ما یکسری مشکلات داریم علاوه بر موفقیت‌هایی که داشتیم ولی متاسفانه برخی دولت‌هایی که آمدند نتوانستند مشکلات اقتصادی و رضایتمندی مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: تقریبا همه دولت‌ها در یک ایستگاه توقف کردند که آن ایستگاه شکاف طبقاتی بود این یک دلیلی دارند که دولت ها شعارهایی می دهند اما مشکلات مردم را حل نمی کنند. به نظر من این مشکلات در ساختار سیاسی و اداره کشور است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود هرکس و دولتی بیاید روی همان ریل حرکت خواهد کرد. دستگاه های اطلاعاتی و اجرایی ما متفات حل می کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه هرکس حرف بزند انگار با نظام مشکل دارد اما این موضوع باعث اصلاح نظام می شود. بنابراین باید چرخ دهنده‌های ماشین ساختار سیاسی بر روی هم سوار شود و چرخ دنده را سر جای خود بگذاریم. اگر توفیق خدمت گذاری عنایت شود اصلاح سیاسی کشور برنامه اصلی من خواهد بود. مسئولان اجرایی ما پاسخگوی مردم نیستند و این باعث اشکال در نظام سیاسی و اداری کشور شده است.