سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اتوبوس‌ها و خودروهای غیربومی با همکاری ماموران پلیس راه پس از توقف در مبادی ورودی استان از سوی کارشناسان بهداشت و درمان کنترل می‌شوند.
به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ رضا کریمی نژاد، روز سه شنبه با بیان اینکه هم اکنون ۴ تیم از ماموران پلیس راه با استقرار در مسیرهای آذرشهر – تبریز، تهران – تبریز(آزادراه)، مشکین شهر – اهر و سراب – تبریز در کنترل اتوبوس ها و خودروهای غیربومی ورودی به استان با کارشناسان بهداشت و درمان همکاری می کنند، اظهار داشت: کارشناسان بهداشت و درمان پس از توقف اتوبوس ها و خودروهای غیربومی ورودی به استان، با استفاده از دستگاه تب سنج مسافران را از نظر بیماری کرونا بررسی و در صورت مشکوک شدن وضعیت مسافر ، آنان را به بیمارستان منتقل می کنند.
سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اعلام آمادگی برای همکاری با نهادهای ذیربط برای پیشگیری از شیوع ویروس کرنا، گفت: ایمن سازی مبادی ورودی استان و تبریز از سوی ماموران پلیس راه تا زمان عادی شدن شرایط ادامه دارد.
سرهنگ کریمی نژاد، از مردم خواست توصیه های کارشناسان بهداشت و درمان را رعایت کرده و در صورت نداشتن ضرورت از سفرهای خارج استانی پرهیز کرده و برای کنترل بیماری کرونا با کارشناسان بهداشت و درمان و نهادهای ذیربط همکاری کنند.
۱۴ هزار کیلومتر راه مربوط به حوزه استحفاظی پلیس راه آذربایجان شرقی است.