سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در انبار یک مجتمع ساختمانی در حال ساخت خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع ساختمانی در حال ساخت به آدرس بزرگراه حکیم شهرک شهید بهشتی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه باتوجه به گستردگی آتش سوزی و تماس‌های مکرر شهروندان در نهایت ۸ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴ دستگاه تانکر آب و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل شهرداری منطقه در محل حادثه حضور داشتند. محل حادثه یک مجتمع در حال ساخت بود که چند بلوک در کنار هم قرار داشت. در طبقه منهای یک یکی از این ساختمان‌ها که انبار حدود دو هزار متری قرار داشت که مصالح ساختمان این مجتمع بزرگ در آنجا قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این انبار مواد بسیار زیادی از مواد قابل اشتعال مانند یونولیت و رول‌های ایزوگام و… قرارداشت و دود بسیار زیادی در این بخش وجود داشت. حرارت و دو بسیار زیادی در این طبقه وجود داشت و نفوذ آتش نشانان به این بخش بسیار سخت بود اما آتش نشانان با تجهیزات و احتیاط کامل در همان وضعیت با تلاش بسیار خود را به کانون آتش رساندند.

ملکی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب موفق شدند خود را به کانون آتش سوزی برسانند و علیرغم شدت دود و حرارت عملیات خاموش کردن آتش را در دستور کار قرار دادند و از سرایت آتش به انبارهای دیگر جلوگیری شد. خداروشکر در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.