نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال به منظور آماده‌سازی برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم در شرایطی برگزار شد که فقط ۹ بازیکن در آن حضور داشتند!

به گزارش جارچی اخبار، آبی پوشان پایتخت امروز تمرینات خود را برای حضور در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر آغاز کردند.

جواد نکونام، سرمربی استقلال پیش از شروع تمرین امروز جلسه‌ای را با بازیکنان حاضر برگزار کرد.

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال که غایب بزرگ نخستین جلسه تمرینی بود، به شدت از سوی هواداران آبی‌پوش مورد تشویق قرار گرفت.

محمد حسین اسلامی، اولین بازیکنی بود که در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شد. این بازیکن که به تازگی با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرده است، در جمع هواداران قول داد که بهترین عملکرد را برای استقلال در لیگ بیست‌وچهارم به نمایش بگذارد.

ایمان سلیمی، مدافع استقلال دومین بازیکنی بود که خودش را به کادر فنی استقلال معرفی کرد. سلیمی در فصل گذشته عملکرد نسبتا خوبی داشت.

ابوالفضل جلالی که شایعاتی درباره مشمول شدنش به گوش می‌رسد امروز با استقلال تمرین کرد. درباره او گفته می‌شود که خلاف شایعات برای ادامه حضور در استقلال مشکلی نخواهد داشت.

مهرداد محمدی و محمدرضا خالدآبادی دیگر نفراتی بودند که برای حضور در تمرین استقلال راهی کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی شدند.

آرمین سهرابیان، مدافع آبی‌ها نیز که به تازگی قراردادش را با این تیم تمدید کرده است، یکی دیگر از حاضرین در تمرین بود.

میلاد زکی‌پور، سینا سعیدی‌فر، محمدجواد کیا سه بازیکن دیگری بودند که در کمپ حجازی حاضر شدند.

از جمع اعضای کادر فنی استقلال تنها حمید رجبی در محل تمرین حضور داشت. گفته می‌شود سایر مربیان استقلال چون قرارداد ندارند، به محل تمرین نرفتند. البته شنیده می‌شود که کیانوش رحمتی تا دقایقی دیگر به محل تمرین خواهد رسید.

با این توضیحات، سلیمی، جلالی، محمدی، خالد آبادی، سهرابیان، زکی‌پور، سعیدی فر، کیا و اسلامی ۹ بازیکن حاضر در تمرین استقلال بودند!