کارگروه و تیم پیگیری مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی سه تن از اعضای موردتایید خود را برای انتصاب در سمت وزیر جهاد کشاورزی به رئیس جمهور منتخب معرفی کرده و رزومه این سه نفر را همراه با یک نامه ارائه کرده است.

به گزارش جارچی اخبار، متن نامه این سه تن به شرح زیر است:

بسم الله ارحمن الرحیم

قال علی “علیه السلام” ؛ فلیست تصلح الرعیه الا بصلاح الولاه (خطبه۲۱۶ نهج البلاغه)؛ کار مردم جز به شایستگی زمامداران سامان نمی یابد

پس از انتخاب دکتر پزشکیان توسط مردم و مشارکت حداکثری کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در انتخابات ریاست جمهوری، مهم‌ترین چالش زحمتکشان عرصه تولید، حضور وزیری مقتدر، عملگرا، همگام با خواسته‌های کارکنان و مردمی در راس وزارت جهاد است.

وزارت جهاد کشاورزی به عنوان رکن اصلی تولید و امنیت غذایی،  توسعه، اشتغال‌زایی و اقتصاد کشور نقش مهمی در خودکفایی دارد.

با عنایت به اینکه یکی از مهم‌ترین منابع در هر سازمانی منابع انسانی است، شایسته است فردی که سکان‌دار وزارت جهاد کشاورزی می‌شود برای بهره‌وری و استفاده موثر از نیروی انسانی قدرت تعامل بالایی با کارکنان داشته باشد.

یکی از شعارهای انتخاباتی رییس جمهور منتخب مشارکت و استفاده از کارشناسان در پیش‌برد اهداف بود.

بر همین اساس، کارگروه مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با مشورت و بررسی رزومه افراد سه نفر را که شرایط و اهلیت و شایستگی بیشتر دارند برای تصدی پست وزارت جهاد کشاورزی به رییس جمهور منتخب و کارگروه اقتصادی تعیین صلاحیت وزرا پیشنهاد می‌دهد:

۱- دکتر ذبیح الله اعظمی ساردویی

۲- دکتر سید یعقوب موسوی

۳-  مهندس عبدالله حاتمیان

انتظار می‌رود کارگروه محترم اقتصادی بررسی صلاحیت وزرا یکی از سه گزینه مورد نظر کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را به رییس جمهور محترم پیشنهاد دهد.

کارگروه و تیم پیگیری مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی