بخشدار سوسن ایذه گفت: پیکر اولین قربانی حادثه روستای ده شیخ عصر روز گذشته به روی آب آمد و جستجوها برای یافتن پیکر مادر همچنان ادامه دارد.

به گزارش جارچی اخبار، حسین مرادی ساعتی پیش گفت: پس از گذشت چهار روز از وقوع حادثه تلخ غرق شدن یک مادر و فرزند در اثر بازگشایی دریچه های سد کارون سه و بالاآمدن آب رودخانه در حوالی روستای ده شیخ بخش سوسن، عصر روز گذشته پیکر اولین قربانی « پسر دوازده ساله» توسط اقوام او در زمانی که به روی سطح آب آمده بود، مشاهده و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شد.

او ضمن تقدیر از پیگیری های نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس و تلاش های مدیریت سد شهید عباس پور، افزود: تلاش ها برای کشف پیکر مادر این حادثه همچنان ادامه دارد و گروه های مختلف مردمی، اقوام قربانیان، نیروهای هلال احمر، نیروهای اعزامی سد شهید عباس پور و یک گروه که به تازگی از اهواز به همراه قایق وارد منطقه شده اند در حال جستجو هستند.

مرادی ادامه داد: روز گذشته نیز هیات پاراگرایدر استان با اعزام نیرو، منطقه حاشیه رود کارون و محل حادثه را مورد پایش قرار داد که فردا نیز این پایش ادامه خواهد داشت. پنج روز از حادثه گذشته است و امیدواریم بزودی پیکر دومین قربانی این حادثه نیز کشف شود.