پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش جارچی اخبار، فرشاد پیوس در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تا چند روز قبل منفعل بود ولی در این یک – دو روز اخیر خریدهای خوبی داشته است. ستاره‌های کلیدی از این تیم جدا شدند و باید جایگزین شوند و امیدوارم نفرات جذب شده هم کارایی بالایی داشته باشند. در حال حاضر در پست دفاع کناری و دروازه نیاز به جذب بازیکن داریم تا تیم تکمیل شود.

وی در مورد بازگشت علی علیپور هم گفت: علیپور از خانواده پرسپولیس است و از جنس این تیم است. سابقه آقای گلی در لیگ را دارد و فکر می‌کنم مهره مفیدی برای خط حمله پرسپولیس باشد. او زوج خوبی با آل کثیر تشکیل‌ می‌دهد و فکر می‌کنم در خط حمله برای سال بعد مشکلی نخواهیم داشت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به پیوستن رامین رضاییان به استقلال هم توضیح داد: فوتبال حرفه‌ای شده و هرکس می‌تواند برای آینده خودش تصمیم بگیرد. من جای رضاییان بودم در سال‌های آخر فوتبالم چنین انتخاب پر ریسکی انجام نمی‌دادم ولی خب او تصمیم گرفته به استقلال برود و باید به تصمیمش احترام گذاشت. به هر حال رامین برای پرسپولیس زحمت کشیده و باید احترام او حفظ شود.

پیوس در پایان گفت: امیدوارم لیگ خوبی در پیش داشته باشیم و حواشی و مشکلات فصل گذشته تکرار نشود. متاسفانه هنوز تکلیف استفاده از VAR هم روشن نشده است و امکان دارد اشکالات فصل گذشته تکرار شود.