پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

به گزارش جارچی اخبار، وحید قلیچ در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: وضعیت نقل و انتقالات که مشخص است. استقلال، سپاهان و تراکتور نفرات خوبی گرفته‌اند، اما پرسپولیس کار خاصی نکرده و دو بازیکنی که دیگر کارایی خاصی ندارند را جذب کرده است. به نظرم نه احمدزاده نه علیپور دیگر کارایی آنچنانی ندارند و عملکردشان در چند فصل گذشته گواه است. این بازیکن مراکشی را هم نمی‌دانم چقدر کیفیت دارد ولی بعید است جای خالی اسماعیلی‌فر را بتواند پر کند. به نظرم درویش واقعاً عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشته است. شاه‌ماهی‌های تیم جدا شدند و چند بازیکن متوسط جذب شدند.

وی در ادامه گفت: اگر پرسپولیس در روزهای آینده بازیکنان خوبی به جمع نفراتش اضافه نکند مشکل دارد. برخی نفرات خارجی هم که هنوز تمدید نکرده اند. اگر این خارجی‌ها نمانند کارشان خیلی سخت می‌شود. پرسپولیس نیاز به گلر دارد، قرارداد گولسیانی باید تمدید شود و در دفاع کناری هم بازیکنانش را از دست داده و تا امروز چهره شاخصی هم جذب نشده است.

وی درباره وضعیت استقلال هم گفت: تا اینجا به نظرم تیم خوبی بسته اند. بی سر و صدا نفرات مورد نظرشان را جمع کرده اند. رضاییان گل سرسبد بود که راحت می‌شد او را جذب پرسپولیس کرد ولی استقلال با خرید او برد کرد. به نظرم روی دست او دفاع راست نداریم. برایم جای تعجب است که برخی از پیشکسوتان استقلال به جای حمایت از رضاییان علیه او حرف می‌زنند. رضاییان امسال ستاره استقلال می‌شود، می‌گویید نه بنشینید و نگاه کنید.

قلیچ در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت استقلال و سپاهان و تراکتور خوب است و اگر پرسپولیس امسال با همین وضعیت ادامه دهد و نفرات بهتری جذب نکند سال بعد نهایتاً چهارم خواهد شد. من حتی وضعیت گل گهر و فولاد را هم خوب می‌بینم و در حال بهتر شدن هستند. سال سختی در انتظار پرسپولیس است و امیدوارم تغییراتی در روزهای آینده شکل بگیرد.