سخنگوی حزب اسلامی کار با برشمردن ویژگی‌های علیرضا محجوب اظهار کرد: آقای محجوب فردی دلسوز برای جامعه کارگری است.

به گزارش جارچی اخبار، سخنگوی حزب اسلامی کار درخصوص گزینه پیشنهادی این حزب برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درپی فراخوان رئیس جمهور منتخب برای معرفی فردی توانمند از جامعه کار و تولید برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین پیشنهاد شورای سیاسی حزب اسلامی کار، روز دوشنبه اول مردادماه ۱۴۰۳ جلسه شورای مرکزی حزب با حضور اعضا برگزار و به اتفاق آرا جناب آقای علیرضا محجوب به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جناب آقای دکتر پزشکیان معرفی شدند.

سخنگوی حزب اسلامی کار با برشمردن ویژگی‌های علیرضا محجوب اظهار کرد: آقای محجوب فردی دلسوز برای جامعه کارگری است. در عین حالی که برخاسته از طبقه کارگر است اما ارتباط بسیار گرم و دوستانه‌ای با جامعه کارفرمایی کشور در طول بیش از ۴ دهه گذشته داشته است. علیرضامحجوب از مبارزان جریانات کارگری سال‌های قبل از انقلاب و عضو شورای مرکزی حزب جمهوری بوده‌اند.

محمد نیشابوری در خصوص سمت‌های مختلف و فعالیت‌های علیرضا محجوب در طول بیش از ۴ دهه گذشته گفت: ایشان مشاور عالی نخست وزیر در حوزه کار و کارگر بودند و هم اکنون نیز دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی (کنفدراسیون عالی کارگران ایران) هستند. همچنین آقای محجوب در چهار دهه گذشته بی‌وقفه مسائل مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را از مجلس و خانه کارگر دنبال کرده و بیشتر وزرایی که در وزارت کار وزیر بوده‌اند همواره از مشورت‌ها و راهنمایی‌های وی در مسائل کارگری، کارفرمایی، اقتصادی و بنگاهداری، تامین اجتماعی و بهزیستی بهره برده‌اند. آقای محجوب از اساتید دانشگاه و عضو هیئت رئیسه و قائم مقام اتحادیه جهانی کارگران هستند. ایشان همچنین در ۶ دوره حضور در مجلس رئیس فراکسیون کارگری و عضو موثر کمیسیون اجتماعی مجلس بوده است.

سخنگوی حزب اسلامی کار در پایان به برخی از وجوه شخصیتی علیرضا محجوب اشاره کرد و افزود: فروتنی، پاکدستی، پایبندی اخلاقی و دینی به فعالیت تشکیلاتی و کارجمعی، خلق و خوی تعاملی با همه شرکای اجتماعی و ذینفعان حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ویژگی‌های بارز شخصیت این چهره کارگری است.