رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از دستگیری سارقان سابقه دار و تحت تعقیب خبر داد و گفت: متهمان به ۶۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  پلیس سرهنگ ضرغام آذین در تشریح این خبر گفت: برابر گزارش پلیس آگاهی کرمانشاه از اواسط سال ۱۴۰۲ مبنی بر فعالیت باندی در خصوص سرقت منزل رسیدگی این پرونده در دستور کاری کارآگاهان عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: طبق تحقیقات مشخص شد سارقان در ساعات آغازین شب با شگرد دیلم زنی به خصوص منازل ویلایی اقدام به سرقت لوازم منزل و طلاجات مال باختگان می کنند.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی در محلهای سرقت که منجر به شناسایی سارقان شد، ضمن اخذ مجوز قضائی ۳ نفر از آنها را که سابقه دار و تحت تعقیب بودند در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به تعداد ۶۱ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد ریال اعتراف کردند که ضمن قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ آذین با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل، پارکینگ‌ها و راهروهای ورودی به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، خاطرنشان کرد: افزایش ضریب امنیتی درب‌های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود.