رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به چالش‌های فعالیت کسب و کارها در حوزه سلامت الکترونیکی، تصریح‌کرد: چالش‌های فعالیت کسب و کارها در حوزه سلامت الکترونیکی با کمک خود آنها و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط برطرف و بخشی در حال اقدام برای رفع موانع است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، «امین کلاهدوزان» در بازدید از شرکت‌های حوزه سلامت الکترونیکی گفت: گفت‌وگو با کسب و کارها در راستای تسهیل فرآیندها و رفع موانع باتوجه به تحقق شعار سال انجام می‌گیرد تا بتوانیم ضمن شناسایی موانع و نیازهای فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تحقق سلامت الکترونیکی در کشور، افزود: سلامت الکترونیکی در راستای تسهیل امور مردم بوده و یکی از سیاست‌های مهم و راهبردی مرکز است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به چالش‌های فعالیت کسب و کارها در حوزه سلامت الکترونیکی، تصریح کرد: چالش‌های فعالیت کسب و کارها در حوزه سلامت الکترونیکی با کمک خود آنها و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط برطرف و بخشی در حال اقدام برای رفع موانع است.

وی در این بازدید، اظهار داشت: سلامت مردم مساله مهمی است، در نتیجه با حساسیت بسیار پیگیری می‌شود. البته نباید این حساسیت مانع از ورود کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی به این حوزه شود.

کلاهدوزان با اشاره به توسعه فضای رقابتی، گفت: حمایت از توسعه فضای رقابتی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و بهبود فضای کسب و کار، ضروری است که اکنون در مرکز تتا به‌ویژه در ارتباط با بازارهای نوظهور از جمله سلامت الکترونیکی در حال انجام است.

وی در پایان با اشاره به مساله مهم فرهنگ‌سازی بهره‌برداری مردم‌ از خدمات شرکت‌های تجارت الکترونیکی، تاکید کرد: فرهنگ‌سازی بهره‌برداری مردم‌ از خدمات شرکت‌های تجارت الکترونیکی یک وظیفه راهبردی است و اکنون انجام می‌شود، البته فرهنگ‌سازی هم در جامعه و هم در حاکمیت یک برنامه‌ریزی مشخص و مدون و نیازمند همکاری دستگاه‌ها و البته فعالین این زیست‌بوم دارد.