نمایندگان ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش، شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند.

به گزارش جارچی اخبار، در جلسه علنی امروز- چهارشنبه ۳ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و عبدالوحید فیاض با ۱۴۷ و حسین حق وردی با ۱۴۵ رای به عنوان نمایندگان ناظر در شورای عالی آموزش و پرورش انتخاب شدند.

همچنین فرشاد ابراهیم پور با ۱۸۰ رای و وحید کنعانی با ۱۶۴ رای به عنوان ناظرین در شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری و فاطمه جراره با ۱۶۲ رای به عنوان ناظر در شورای سنجش و پذیرش دانشجو تعیین شدند.

در این نشست ابوالحسن مصطفوی با ۱۷۴ رای و عمران عباسی با ۱۵۹ رای به عنوان ناظر در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها تعیین شدند.

همچنین مجید داغری با ۱۸۴ رای  به عنوان عضو شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزش و پرورش غیردولتی، اسماعیل حسینی با ۱۹۶ رای به عنوان ناظر در شورای عالی انرژی،مصطفی نخعی را با ۱۸۰ رای به عنوان ناظر در ستاد راهبری تجارت منطقه ای انرژی وموسی موسوی را با ۱۸۷ رای به عنوان ناظر در کارگروه تهیه دستورالعمل تعیین بهای برق مصرف مشترکان صنعتی تعیین شدند.