با حضور داود جعفری‌فر؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، صادق معمار؛ مدیر منابع انسانی پترول، مشاور مدیرعامل پترول، اعضای هیات علمی دانشگاه و مدیران مجتمع شرکت پتروشیمی ایلام، مجموعه کارگاه های توسعه فردی و نشاط سازمانی در این مجتمع برگزار شد.

به گزارش جارچی اخبار،جعفری‌فر در این کارگاه؛ نشاط، مهارت‌ها و توسعه فردی را از مهم‌ترین الزامات سازمان موفق ارزیابی کرد و گفت:با برگزاری دوره‌های آموزش بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی حل خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تاکید کرد: مهارت‌های سرپرستی و مدیریتی و توسعه فردی در تمام رده‌های مدیریت تیمی، سرپرستی و کارگری میبایست مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باب گفتگو و تعامل بین مدیران و کارکنان در‌ تمام سطوح ضروری است ادامه داد:تاثیر آموزش در محیط کار به خانواده‌ها منتقل می‌شود و این امر در بهبود نشاط همزمان در خانواده و محیط کار موثر است .
معمار؛ مدیر منابع انسانی گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی هلدینگ خلیج‌فارس با بیان اینکه اساس هر سازمان و سیستمی نیروی انسانی است اظهار داشت:توجه به نیروی انسانی بهبود روند، اصلاح فرایند‌ها و افزایش اثربخشی را به دنبال خواهد‌ داشت.
صادق معمار افزود: طرز مواجهه مدیران با مشکلات و سبک زندگی کارکنان می‌تواند در افزایش نشاط سازمانی تاثیر مثبتی داشته باشد.

معمار ادامه داد: ترویج نشاط سازمانی ومهارت در زندگی شغلی باید مورد توجه کارکنان و مدیران منابع انسانی مجتمع پتروشیمی ایلام قرار گیرد.
مدیر منابع انسانی پترول بیان مشکلات، کنترل توقعات و تغییر گفتمان اعتراضی کارکنان را لازمه تغییر سبک زندگی و نشاط عنوان کرد و افزود:ارتقاء روابط سازمانی باید به نشاط سازمانی منتج شود.
وی با بیان اینکه با تصویب هلدینگ خلیج فارس و پترول این طرح به مدت یک‌سال در راستای ارتقاء نشاط و بهبود سبک زندگی در مجتمع پتروشیمی ایلام اجرا می‌شود یاداور شد:نشست مستمر با مدیران، نیروهای کارفرما، نفرات پیمانکاری و جامعه هدف از اولویت‌های طرح بهبود سبک زندگی و نشاط در شرکت‌های تابعه پترول است.
فرشید ابراهیم‌پور رئیس منابع انسانی پتروشیمی ایلام نیز گزارشی از عملکرد واحد منابع انسانی ارائه کرد و مدیران این شرکت نیز به بیان نقطه‌نظرات کارشناسی پیرامون سبک زندگی و مهارت‌افزایی پرداختند.