معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: تویی که همه دنیا را به آتش می‌کشی که یک خانمی در مقر نیروی انتظامی ما فوت کرده و هیچ سندی بر قتل او وجود ندارد و هیچ کسی نمی تواند بگوید این قتل است و هر مقامی در هر جایی این را قتل نامید، باید تحت تعقیب قرار گیرد. شما بیا و در دادگاه جواب بده موضعت در برابر بیش از ۱۳ هزار زنی که در غزه کشته شدند، چیست.

به گزارش جارچی اخبار، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ سپاه پاسداران در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز بسیج حقوقدانان طی سخنانی با اشاره تفاوت ها و رفتارهای نظام حقوق بشر غربی با حقوق بشر اسلامی گفت: حاکمیت نظام حقوقی منبعث از تمدن غربی آزمایش خود را پس داده است، نظامی که در آن تجاوز و اشغال یک سرزمین مشروع است و دفاع برای بازپس‌گیری سرزمین اشغال شده جرم انگاری می‌شود، نظامی که در آن کشتن هزاران کودک و نوزاد بی‌گناه مشروع و درست است؛ نظامی که در آن ایجاد شکنجه‌گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب مشروع و به حق است و شکنجه کردن مجرمینی که دست در دست آن‌ها دارند، قتل کردند و مظلومی را در خیابان مثله کردند، جرم است.

وی ادامه داد: نظامی که در آن کودتا کردن و محروم کردن یک ملت از حقوق و آزادی‌های خودشان مانند کودتای ۲۸ مرداد درست است و در مقابل نظامی که طی ۴۵ سال همه امورش متکی بر آرا مردم است را یک نظام دیکتاتوری محسوب می‌کند. این‌ها شاخصه نظام حقوق غرب است.

نقدی افزود: نظامی که در آن کشتن ۱۴ هزار زن در طول ۱۰ ماه مجاز است، درست است و دفاع مشروع است و اگر یک خانم به خاطر بی انضباطی که در خیابان کرده به مقر پلیس احضار شود و آنجا بر اثر یک اتفاق و به دلیل بیماری که داشته فوت کند تمام جهان باید به خروش دربیاید، نظام حقوقی غرب این است.

نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز یک انقلاب بزرگ علیه این نظام ظالمانه فرارسیده و جا دارد که همه با هم متحد شویم همه آزادیخواهان جهان، همه حقوقدانان واقعی و مدافعان حقیقی حقوق بشر و یک اتحاد بزرگ را علیه این ظلم و جنایت و حاکمیت تمدن غربی شکل دهیم و از حقیقت دفاع کنیم. این اتحاد در سالن‌های اجتماعات شکل نمی‌گیرد در میدان شکل می‌گیرد، در میدان دفاع حقوقی از مظلوم شکل می‌گیرد‌.

وی ادامه داد: حق گرفتنی است و با تلاش به دست می‌آید به راحتی حق ما را نمی‌دهند. ما باید اتحاد را در میدان عمل شکل دهیم. ما پرونده های مشترک داریم، مظلومین عالم پرونده‌های مشترک دارند علیه این جنایتکاران ولی متأسفانه یک غفلت بزرگی ما داشتیم که تصور کردیم مطالبه حق صرفاً در حد شعار دادن در خیابان‌ها و بیانیه دادن در روزنامه‌ها و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها کفایت می‌کند در حالیکه دشمن ما هم ظلم کرده و هم در پرونده‌سازی اقدام کرده است یعنی مظلوم پرونده‌ای برای پرونده احقاق حق خود ندارد و ظالم برای مظلوم پرونده ساخته است.

نقدی یادآور شد: شما شاهد هستید که بیش از ۵۰۰ پرونده بر اساس اتهامات واهی علیه جمهوری اسلامی این‌ها تشکیل دادند و آن‌جاهایی که به اموال ما دسترسی داشتند آن‌ها را ضبط کردند. تا جایی پیش رفتند که مسائلی که هیچ ارتباطی به جمهوری اسلامی ندارد و حتی ماجرای برج‌های دوقلو را به ایران نسبت دادند در حالیکه همه خلاف بودن آن را می‌دانند. تا جایی پیش رفتند که برای افسردگی سگ نامزد سرباز آمریکایی برای ما جریمه لحاظ کردند و حکم صادر کردند. ولی ما با وجود این همه ظلم‌هایی که در حق ملت ما اتفاق افتاده و در حق مردم منطقه رقم خورده غفلت کردیم و فقط بیانیه صادر کردیم و تظاهرات کردیم. در حالیکه احقاق حق برای این اقدامات ظالمانه پرونده و مستندسازی می‌خواهد و این مطالبه حقوقی است که آن‌ها را رسوا می‌کند.

وی افزود: در پرونده‌های خود ما ۲۸ مرداد آمدند کودتا کردند و مردم را از دولت منتخب خود محروم کردند و نتیجه آن این بود که میلیاردرها دلار ثروت ایران به باد رفت و بحرین از ایران جدا شد و ثروت های ما را به غارت بردند یا سنگ اندازی‌هایی که در مسیر انقلاب ما کردند و در اقصی نقاط کشور آدم‌کشی‌های عجیبی که رخ داد، ماموستا احمدی را به همراه قرآن هایش سوزاندند کجا در این پرونده ها مطالبه حق شده است

نقدی خاطرنشان کرد: مجرمین بسیاری از این پرونده ها به راحتی در همه کشورها رفت و آمد می‌کنند و تردد آزاد دارند اما یک نفر که ۴۰ سال پیش در زندان اوین مسئولیت اداری داشته و کارهای حسابداری را انجام می‌داده را به راحتی می‌گیرند و در سوئد ۵ سال در سلول انفرادی زندانی می‌کنند، اصلا فرض کنیم این فرد در همه مسئولیت‌های قضایی آن زمان قوه قضاییه بوده کجای دنیا گفته که یک نفر باید ۵ سال در انفرادی باشد به جرم های واهی؟ ما یک بدهی به عرصه حقوقی و قضایی داریم که این پرونده ها را تشکیل دهیم.

وی تاکید کرد: کجاست پرونده رژیم منحوس انگلیس که میلیون ها نفر مردم ایران را به کام مرگ کشید، پرونده داعشی که آمریکایی ها درست کردند و صدها هزار نفر گشته شدند و میلیون ها نفر آواره شدند این پرونده ها در میدان است که باید بررسی شود.

نقدی در ادامه ابراز داشت: اینجاست که مقایسه ها شکل می گیرد، تویی که همه دنیا را به آتش می‌کشی که یک خانمی در مقر نیروی انتظامی ما فوت کرده و هیچ سندی بر قتل او وجود ندارد و هیچ کسی نمی تواند بگوید این قتل است و هر مقامی در هر جایی این را قتل نامید، باید تحت تعقیب قرار گیرد. شما بیا و در دادگاه جواب بده موضعت در برابر بیش از ۱۳ هزار زنی که در غزه کشته شدند، چیست. تو ۷۰ بار در کنگره ات روی یک پا می ایستی و از جنایتکاری که کودکش است با کف زدن‌ها حمایت می‌کنی.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: شما می توانید این حرکت بسیجی را شکل دهید عرصه حقوقی را به روی دشمن باز کنید، جهاد حقوقی را شکل دهید و مدافعان حقوق بشر باشید و حقوق بشر واقعی را نشان دهید. این مقدمه براندازی نظام ظالمانه است. امروز هم شاهد این حرکات هستیم مثل دادگاه مدافعان حرم، دادگاه ۲۸ مرداد را به زودی داریم، دادگاه کودک‌کشی‌های رژیم صهیونیستی که دوستان عزیز ما بانی شدند که کنگره کودکان شهید را راه اندازی کنند و به دنبال آن دادگاه‌هایی که باید شکل بگیرد کم نیستند. در همه این کشور پرونده‌های مجرمانه آمریکا موجود است از شاهچراغ تا کوه‌های کردستان و ارتفاعات بلوچستان همه جا و کف خیابان‌های تهران.

نقدی یادآور شد: در سال‌های  دهه ۶۰ گاهی روزانه ۱۰۰ شهید می‌دادیم. ۱۷ هزار نفر با ترور کشته شدند الان پاریس و لس آنجلس ماوای این‌ها است و باید جواب بدهند. رادیو تلویزیون‌هایی که قرارگاه جنگی شدند و به مردم آموزش جنگ با پلیس را یاد دادند و تشویق کردند که بروید مساجد و مقرهای پلیس را آتش بزنید و سر ببرید و بکشید این ها باید محاکمه شوند باید پرونده تشکیل دهیم کوچکترین مسائل ما را به دروغ تحریف می کنند بعد به خاطر آن موضوع تحریف شده ما را محاکمه می‌کنند نباید از مسائل واقعی در شکل گیری جبهه حقیقت غفلت کنیم. از همه حقوقدانان استمداد می کنیم در همه جای این کشور در این رابطه پرونده داریم از نظر حقوقی از کنار این‌ها عبور کردیم در حالیکه این‌ها باید زنده شود و روی میز بیاید و تکلیفمان با این جنایتکاران مشخص شود همه باید یکی یکی رسیدگی شود.