مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در جمع بانوان مشاور دستگاه های اجرایی استان گفت:نقش بانوان در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق بسیار ارزنده است.
به گزارش جارچی اخبار،ناصری ذر این نشست که با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام برگزار شد، بابیان اینکه زنان به عنوان مادران انتقال دهنده ارزش‌ها شناخته می‌شوند و می توان در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف برق نیز نقش خاصی برای آن‌ها قائل شد. گفت: بانوان ایرانی نماد زن قدرتمند در فرهنگ اسلامی هستند و بی شک هر جا نیاز همراهی و همدلی برای اصلاح امورات در جامعه باشد، بانوان نقشی محوری دارند.
وی ادامه داد: بانوان استان به ویژه مشاورین دستگاه های اجرایی از یک سو به عنوان راهبر مصرف بهینه در ادارت و از سویی دیگر به عنوان مادر در جهت تعلیم و تربیت فرزندان و آینده‌سازان کشورنقش ایفا می‌کنند و توانمندی آنها را در کسب مسوولیت اجتماعی در این زمینه مثال زدنی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: نقش کلیدی بانوان برای ارتقای فرهنگ مصرف بهینه بسیار مهم و بی بدیل است که نمی توان جایگزینی برای آن تصور کرد چرا که بانوان بنا به خصیصه ذاتی ظرافت عملکردی دارند که بخش اجتناب‌ناپذیر وجودی آنها محسوب می‌شود و بدون تردید این ویژگی اثر بخشی مهمی در تربیت نسل آینده برای مدیریت مصرف برق را به دنبال دارد.
ناصری در پایان گفت: پویش با انرژی یک پویش صرف نیست بلکه یک سبک زندگی مبتنی بر ارزش گذاری سرمایه اجتماعی و صیانت از منابع ملی است و امید می رود سهم بانوان ایلامی در جوایز این پویش چشمگیرباشد.