نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر پزشکیان برنامه هفتم توسعه را سرلوحه کار خود قرار داده است و این حاکی از عقلانیت رئیس‌جمهور است.

به گزارش جارچی اخبار،  علیرضا منادی سفیدان، در جلسه علنی عصر شنبه -۲۷ مردادماه- مجلس شورای اسلامی با استفاده از بخشی از زمانی که رئیس جمهوری در اختیار نمایندگان مجلس گذاشت در موافقت با کلیات بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم ، گفت: شما مجلسی‌ها امروز باید به این مساله توجه کنید که مردی از جنس خودمان، کسی که ۲۰ سال است در مجلس است و با ما همکار بوده و امروز آمده که بگوید پیام مجلسیان پیام «وفاق ملی» است.

وی با اشاره به اینکه پنج دوره رقیب انتخاباتی پزشکیان در مجلس شورای اسلامی بوده است، افزود: اینکه پزشکیان افرادی از گروه‌های مختلف را دور هم جمع کرده، کار سختی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه امروز پزشکیان برنامه هفتم توسعه را سرلوحه کار خود قرار داده و این حاکی از عقلانیت او است، اظهار کرد: درست است که دولت برنامه می‌آورد اما این برنامه دستپخت ما در مجلس است و ما آن‌را چکشکاری می‌کنیم و در یک چهارچوب قرار می‌دهیم.

منادی با بیان اینکه در راس دولت فردی قرار دارد که نماینده بوده و حال دل ما را می‌فهمد و می‌داند مردم چه می‌خواهند، گفت: در مجلس قبل و این مجلس، دکتر پزشکیان از اهداف آموزشی همچون رتبه‌بندی معلمان، از همسان‌سازی حقوق اساتید و مباحث عدالت آموزشی در پزشکی حمایت قاطع می‌کرد. از سوی دیگر معاون اول رئیس‌جمهور هم سابقه ریاست کمیسیون آموزش مجلس را دارد که این هم ارزشمند است.