تیم پرسپولیس که در هفته دوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس در یک دیدار حساس مقابل تراکتور توانست به تساوی برسد، شاهد درخشش دروازبان جدید خود بود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایلنا،  الکسیس گندوز که جانشین دروازبان بزرگی به نام علیرضا بیرانوند شده است عملکرد فوق العاده ای در هفته دوم داشت. او که با نگرانی و فشار های زیاد از سوی هواداران، دروازبان تیم پرسپولیس شد در اولین بازی خود برای این تیم گل زود هنگامی دریافت کرد و حسابی زیر بار انتقادات هواداران رفت.

ولی در بازی مقابل تراکتور شاهد نمایش فوق العاده این دروازبان بودیم. به گفته تمامی کارشناسان و اهالی فوتبال اگر واکنش های این دروازبان نبود شاگردان گاریدو باید دست خالی ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز را ترک میکردند. حال او با عملکرد درخشانش تا حدودی خیال پرسپولیسی ها را راحت کرده است .هرچند که دروازبانان خارجی زیادی بوده اند که در فوتبال ایران ابتدا عملکرد خوبی داشتند ولی به مرور شاهد افت آن ها بودیم.

از همین تیم پرسپولیس میتوان شروع کرد، دروازبان کروات آن ها یعنی رادوشویچ که سالیان زیادی در جمع قرمز ها وجود داشت، او که بیشتر مواقع نیمکت نشین بود در مقطعی به عنوان گلر اصلی این تیم فعالیت کرد و در ایتدا توانست به قدری عمکلرد خوبی داشته باشد که کادر فنی و مدیریت وقت را مجبور به تمدید با او بکنند .اما بعد از گذشت مدتی آن قدر این سنگربان کروات دچار افت شد که خیلی زود از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شد.

کریستفر کنت سنگربان آلمانی دیگر بازیکنی بوده است که در ابتدا شروع خوبی داشت اما به مرور شاهد افت آن بودیم. این دوازبان که تیم فوتبال سپاهان آن را جایگزین پیام نیازمند کرد در ابتدا عملکرد خوبی داشت و کلین شیت های پیاپی را ثبت کرد اما به مرور افت کرد و عمر فوتبالی او با سپاهان طول زیادی نکشید. این بازیکن آلمانی سپس به فولاد رفت و همچنان در این تیم حضور دارد .

حال باید منتظر ماند و دید آیا گلر پرسپولیس میتواند با حفظ همین روند ثابت کند از بیرانوند بهتر است یا سرنوشت او مانند دیگر گلر های خارجی فوتبال ایران خواهد شد.