فرمانده اسبق سپاه کاشان گفت: هر چقدر برای مردم کار کنیم باز کم است.
به گزارش خبرگزاری خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با حضور فرماندار کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس و سایر مسئولان این شهرستان در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان برگزار شد.
سرهنگ مرتضی عمومهدی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افرادی که در طول خدمت خود در شهرستان کاشان با بسیج و سپاه همکاری کردند، اظهار داشت: حق مردم شهرستان کاشان بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است و اگر شبانه روز برای این مردم جهادی کار کند، کم کار شده است.
فرمانده اسبق سپاه کاشان ضمن اشاره به پشتکار پاسداران در انجام امور افزود: در طول این ایام ویروس کرونا در منطقه کاشان شیوع پیدا کرد و خوشبختانه با این همدلی مسئولان خبرهای خوشی را می شنویم به نحوی که امروز با تلاش های صورت گرفته ورود به بیمارستان ها کاهش پیدا کرده است.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده سپاه کاشان ابراز داشت: از تمامی عزیزانی که در طول این مدت سه سال ما را برای پیشبرد اهدافمان یاری کردند، تشکر می کنم و از همه بزرگواران طلب حلالیت می کنم و از اعتماد مسئولان در طول خدمت خود در شهرستان کاشان کمال تشکر را دارم.
علی اکبر مرتضایی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های فرمانده اسبق سپاه کاشان اظهار داشت: به لطف خدا و با پشتکار سرهنگ مرتضی عمومهدی ناحیه مقاومت بسیج کاشان بدنه محکم، مقاوم، آگاه و دلسوز را به خود دیده است و حضور فرمانده جدید سپاه کاشان را نیز به فال نیک می گیریم.
فرماندار کاشان ضمن اشاره به سابقه خدمات فرمانده جدید سپاه کاشان افزود: با شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تورهای ایست و کنترل را در ورودی شهرها و روستاها ایجاد شد تا از ورود خودرو و افراد غیربومی به منطقه کاشان جلوگیری به عمل آید.
سیدجواد ساداتی نژاد نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از تمامی مسئولان و عواملی که در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال تلاش کردند، تشکر می کنم و برای همه افراد توفیق روز افزون را دارم.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سرهنگ مرتضی عمومهدی در طول مدت خدمت خود در کاشان افزود: اگر کاشان در موضوع کرونا به خوبی عمل کرد، به دلیل حضور مردم بود به نحوی که هر هیئت و پایگاه بسیج ما همانند یک پایگاه پدافند غیرعامل عمل کرد.

انتهای پیام/ بصیرتی