فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، سرهنگ کریم اکبری اظهار داشت:بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که سر فرازانه ایستادند تا با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی نشان دادند در هر شرایطی با استعانت از خدای متعال دوشادوش سایر نیروهای مسلح برادرانه همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان افزود: امروز ،بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین و با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کارشناسان و متخصصان مومن و مجرب داخلی توانسته است، دستاورد‌های ارزشمندی در عرصه‌های نظامی و دفاعی به دست آورد.

وی تصریح کرد: ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی فرزندان قدرشناسی است که با الهام از سیره حسینی، جان در کف اخلاص نهاده و نشان دادند که نیرو‌های کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی درابعاد مختلف هستند. حضوردر عرصه دفاع از سلامت جامعه و کمک به کادردرمانی کشور برای مقابله با ویروس کرونا موید این مطلب است.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور، مراتب تبریک صمیمانه خود را به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت جنابعالی و همه همکاران عزیزتان درگروه راکت انداز ۸۴۰ شهید کبریایی ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمود‌های فرماندهی معین کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.