به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان ؛ سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش سطح یک شهر کاشان با سلاح سرد وارد پارک جوان شده و شروع به عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت کردند. 
وی در ادامه تصریح کرد : این افراد شرور پس از درگیری با تعدادی از افراد جوان مستقر در پارک و مصدوم کردن تعدادی از آنان به سرعت از محل متواری شدند. 
سرهنگ قربانی افزود : ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد شهر کاشان که از این ماجرا مطلع شده بودند ، بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را آغاز و توانستند کمتر از ۶ساعت پیگیری مداوم ۸تن از عاملان اصلی درگیری و عربده‌کشی را در پارک جوان ردیابی کنند. 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد ، طی هماهنگی با مقام قضایی، به محل مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند متهمان را در حالی که قصد درگیری با عوامل عملیات کلانتری را داشتند در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند .
 فرمانده انتظامی کاشان در پایان افزود : پلیس در برابر مردم سر تعظیم فرو می آورد و مقابل آن در برابر مجرمان و گردنکشان با قدرت و صلابت می ایستد و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازد .