فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از پلمپ ۱۹۰ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح مقابله با بیماری کرونا در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ پاسدار “علی قربانی” با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای طرح مقابله با بیماری کرونا تاکنون در سطح این شهرستان مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی قضایی و با همکاری اداره بهداشت و شهرداری شهر کاشان تعداد ۳۹ مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی انجام دادند.
وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا اعلام شده بود در طول این مدت بیش از ۸۷۵۶۲ مورد از واحدهای صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸۷۴۱ مورد تذکر، ۵۳ مورد تعهد و ۱۹۰ مورد واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با توجه به کشف اقلام بهداشتی زیادی در سطح داروخانه‌ها و فروشگاه مواد غذایی یادآور شد: این طرح کماکان ادامه دارد و حفظ سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیاندازد با پشتیبانی دستگاه قضایی و با همکاری ادارات مرتبط برابر قانون برخورد می‌شود.