به گزارش جارچی خبر؛ مهندس حیدری زاده در این جلسه که به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی با حضور عوامل اجرایی روابط عمومی مخابرات منطقه و رابطین آن در شهرستان ها برگزار شد،اظهار کرد:طبق نظر بزرگان عرصه ارتباطات روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و همچنین زمینه سازی برای دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان برای حرکت در مسیر آن است و به عبارت دیگر روابط عمومی هنر مردم داری است.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان افزود: امروزه شبکههای اجتماعی همه چیز را به شدت تحت تأثیر قرار دادهاند و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیروهای روابط عمومی باید تمام کانالهای ارتباطی با سازمان را تحت نظر داشته باشند و با یافتن نکات و نظرات منفی از محیط خارج و مخاطبان، کاستیها و نارضایتیها را به درون شرکت و سازمان انتقال دهند و با پیدا کردن نکات و نظرات مثبت، از آنها برای تبلیغات مؤثر استفاده کند.
وی با تاکید بر نقش رابطین روابط عمومی در ارتقاء برند سازمانی گفت: رابطین روابط عمومی وظیفهی ایجاد وجهه و تصویر مناسب برای سازمان را بر عهده دارند و هنر آنها ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در بین مردم، آگاهسازی جامعه از فعالیتهای درون سازمان و ارتقاء برند سازمان در اذهان عمومی است.
گفتنی است در این نشست صمیمی کارشناسان روابط عمومی استان و رابطین شهرستان ها به بحث و تبادل نظر در راستای فعالیتهای روابط عمومی پرداختند