معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ڪاشان گفت: دڪتر مسعود صلواتی نیاسر به عنوان یڪی از ۱۰۰ نفر محقق سرآمد علمی ڪشور انتخاب شد.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان،دڪتر مجید منعم زاده اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران، در دومین دوره ارزیابی و رتبه‌دهی سرآمدان علمی، فهرست ۱۰۰ سرآمد برتر ڪشور را اعلام نمود.
وی با اشاره به اینڪه این فدراسیون سالانه ۱۰۰ نفر از اعضای هیات علمی ڪشور را ڪه دارای دستاورهای پژوهشی برتر(مطابق آیین نامه فدراسیون) باشد را شناسایی و حمایت می ڪند، افزود: این افراد در دو گروه الف و ب قرار گرفته و بر اساس اعتبار علمی رتبه دهی و حایت می شوند.
وی خاطر نشان ڪرد: بر این اساس دڪتر مسعود صلواتی با ڪسب اعتبار علمی ۱۶۸در گروه الف فهرست سرآمدان علمی سال ۱۳۹۹ قرار گرفت. و امتیازات پژوهانه نقدی ، اعتبار استفاده از شبڪه آزمایشگاهیو امتیاز بڪارگیری محقق پسا دڪتری را دریافت ڪرد.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ڪاشان افزود: هدف این برنامه انتخاب افرادی است ڪه در حال حاضر فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی برتری دارند و برای شناسایی این افراد از شاخص های معتبر علم سنجی استفاده شده و افراد سالانه در یڪ مڪانیزم رقابتی انتخاب می شوند.
فدراسیون سرآمدان علمی ڪشور با هدف دستیابی به مرجعیت علمی با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز به ڪار ڪرده است و این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت‌های ویژه از آنان ، ڪشور را به سمت مرجعیت علمی در منطقه سوق دهد.
این عضو هیات علمی دانشگاه ڪاشان در گروه الف سرآمدان علمی ایران در سال ۹۸ ڪشور قرار گرفته است.