علی مظفری رئیس کل دادگستری قم، با بیان اینکه استان قم درسطح کشور کمترین آرا منقوض را دارد، عنوان کرد:دستگاه قضایی استان  ۲۰۰قاضی وهزارپرسنل قضایی واداری دارد و سالانه حدود ۲۵۰هزار پرونده به شورای حل اختلاف ودستگاه قضایی استان وارد می شود.
وی با اظهار به اینکه درسال۹۸ به عمده پرونده های معوق رسیدگی شد، از کاهش چشمگیر میزان نقض آرا دراستان خبرداد.
حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری همچنین خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که مدنظر قراردارد، بحث استقلال درامرقضا است وحتی برای یک پرونده دراستان بادخالت شخصی غیرازقاضی، رای صادر نشده است.
او از برخورد جدی ورسیدگی به موقع به جرایم خاص حتی در زمان شیوع بیماری کرونا خبرداد و گفت: تلاش و مصلحت دستگاه قضا بر قاطعیت در اجرای کامل و به موقع قوانین است.
مظفری تصریح کرد: دستگاه قضا علاوه بر مبارزه با فساد بیرونی با فساد درون خودش هم مبارزات جدی انجام می دهد و در جرایم خاص اجتماعی نیز برخوردی جدی، فرهنگی و قضایی دارد.
رئیس کل دادگستری قم، همچنین از حمایت جدی قضایی وحقوقی از سرمایه گذاری های مشروع دراستان در چارچوب قانون خبرداد.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در راستای افزایش شدید اجاره بهای خانه ها گفت: این امر مستلزم تصمیمی درحدکشوراست و ازحیطه وظایف دستگاه قضایی استان خارج است، اما بااین وجود اگر دراین زمینه اخلالی درنظام اقتصادی ایجاد شود حتما با افراد مربوطه برخوردی جدی خواهیم کرد.