مدیر کل بنیاد مسکن مسکن و شهر سازی استان اصفهان در گفتگو با جارچی اخبار در کاشان از ساخت ۴ هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم در امد در استان اصفهان خبر داد.

مهندس غلامحسین خانی با اشاره به ساخت پروژه واحدهای مسکونی در استان اصفهان ویژه افراد کم درآمد گفت برای ساخت این واحدهای ۵۰ متری بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان بصورت تسهیلات ، بلا عوض و خود اورده پرداخت می شود.
وی گفت: سه هزار واحد مسکن روستایی و یک هزار واحد مسکن شهری ویژه افراد کم درآمد استان اصفهان ساخته و تحویل داده می‌شود. مهندس خانی ضمن اشاره به تخصیص واحدهای مسکونی به روستائیان استان اصفهان نیز گفت: تعداد سه هزار واحد نیز برای روستائیان در استان اصفهان درنظر گرفته و ساخته خواهد شد و این واحدهای مسکونی باید کمتر از یکسال ساخته و تحویل متقاضیان کم درآمد شوند.

وی افزود: تعداد یک هزار واحد مسکونی به منظور افراد کمیته امداد در استان اصفهان ساخته خواهد شد که در این خصوص با تفاهنامه‌ای که با ریاست کمیته امداد انجام شد این کار انجام خواهد شد .
مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان ۷ هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی در نظر کرفته شده است که در شهرهای زیر یکصد هزار نفر در نظر کرفته شده است.

انتهای خبر/ بصیرتی