عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در بیست و چهارمین مراسم روز ملی صنعت و معدن ، تأکید کرد:با این وجود در شرایطی که دولت به واسطه تحریم ها با مشکلات دوچندانی مواجه شده و کمر صنعت به واسطه تحریم ها شکسته، جامعه کار، تولید وصنعت کشور در مدیریت تحریم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی، با بیان اینکه با گذشت هفت سال از آغاز به کار دولت کنونی تابحال فکر اساسی برای نجات صنعت کشور نشده است افزود: در بحران کرونا با خرد جمعی دولت و حکومت و همراهی ملت بحمداله ایران آسیب کمتری نسبت به دیگر کشورها داشت و در این رابطه صنعت کشور و اتاق های بازرگانی کمک های زیادی برای کاهش آسیب ها انجام داده اند، گفت: متاسفانه تاکنون کوچکترین تقدیری از آنها نشده است.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه به مشکلات جامعه کار و تولید کشور رسیدگی کنید افزود: امروز صنعتگران تحمل این حجم از فشار را ندارند.
وی ضمن ابراز گلایه از عملکرد برخی از بانک ها نسبت به فعالان اقتصادی کشور گفت: متاسفانه بعضا املاک صنعتگران به قیمت های ناچیز به مزایده گذاشته می شود در حالیکه در شرایط بحران باید با فعالان اقتصادی همراهی بیشتری شود .
سهل آبادی در پایان سخنان خود گفت: باید کمک و یاری رسانی به صنعتگران کشور در مقام اجرا باشد نه در حد حرف و برای موفقیت پایان کاردولت دوازدهم باید با صنعتگران همفکری شود.
اتاق بازرگانی اصفهان، صنعت و معدن ، روز ملی صنعت و معدن ،سیدعبدالوهاب سهل آبادی