مراسم تحلیف پذیرفته شدگان آزمون اختبار ۹۸ کانون وکلای دادگستری استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم و معاون قضایی ایشان در محل کانون وکلای دادگستری استان قم برگزار گردید.

در این مراسم پذیرفته شدگان در حضور هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان جهت نائل شدن به درجه وکالت پایه یک ،سوگند یاد نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم تحلیف کارآموزان وکالت از ایشان خواست در همه حال قوانین و نظامات را محترم شمرده و جز در راه عدالت و احقاق حقوق مردم گام بر ندارند.
رئیس کل دادگستری استان قم با تشبیه قضات و وکلاء به عنوان دو بال فرشته عدالت در جامعه افزود: نام وکیل، همواره با صفاتی شریف و مقدسی همچون دفاع از حق، پایبندی صادقانه و متعهدانه به قانون و یاری‌رساندن به مظلوم گره خورده است و از همین منظر وکالت شغلی مقدس و مورد احترام مردم در جامعه است.
وی تصریح کرد: بسیاری از مردم به علت عدم آشنایی با قوانین قضایی، توان احقاق حق خود را ندارند و از این رو اصلاح نگرش جامعه به حرفه وکالت ضروری است و می بایست فرهنگ استفاده از وکیل در بین مردم تقویت شود.
رئیس کل دادگستری استان قم در ادامه کارآموزان را به افزایش مستمر سطح دانش حقوقی و قضایی خود توصیه نمود و افزود: اشراف پیدا کردن بر قوانین و مقررات، اطلاع و به روز بودن دانش وکلا، باعث ارتقای احترام و عمل به قانون می شود و به لحاظ وابستگی شغل وکلا با امر قضا این امر باعث دقت و تسریع در رسیدگی به پرونده ها خواهد شد.