دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان گفت: ظرفیت های بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخباراز کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری اظهار داشت: رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هفته حجاب و عفاف تبیین ظرفیت های بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و ورزشی است.
وی با اشاره به برخی از رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه توانمندسازی بانوان در اجتماع ابراز داشت: تبیین الگوهای زنان نمونه از صدر اسلام تاکنون از دیگر رویکردهای ای نستاد است.
سرهنگ پاسدار کریم اکبری ترویج فرهنگ خودباوری در زنان را از دیگر رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان دانست و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان به منظور فراهم آوردن زمینه لازم برای ورزش و تفریحات لازم برای بانوان باید زیرساخت های لازم را فراهم کنند.
وی با اشاره به جایگاه رفیع زن در اسلام خاطرنشان کرد: ظرفیت های بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی باید تبیین شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان افزود: ضرورت توجه به کرامت و شخصیت بانوان در جامعه باید مورد توجه مدیران و مردم قرار بگیرد.

حفظ سلامت و نشاط بانوان با برگزاری مسابقات دو چرخه سواری

معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف گفت: در راستای حفظ سلامت و شادابی بانوان مسابقات دوچرخه سواری در پارکهای مهربانو و شهربانو برگزار خواهد شد.

همچنین، روح الله صنعتکار طی جلسه ای که با مسؤلین فرهنگی ورزشی و هیئت دوچرخه سواری کاشان صورت گرفت اظهار داشت: این ستاد با رویکرد توسعه فعالیت و جهت حفظ سلامت و نشاط بانوان مسابقات ورزشی و دوچرخه سواری در مراکز تفریحی شهربانو و مهربانو برگزار خواهد شد.

مسؤل معاونت و مطالبه گری ستاد امر به معروف کاشان افزود: با توجه به عدم پذیرش بانوان دوچرخه سوار در سطح شهر توسط عموم این ورزشکاران فرهیخته می‌توانند از تجهیزات و مکانهای تفریحی استفاده کنند.

در این نشست رییس هیئت دو چرخه سواری تصریح کرد: با همکاری بیشتر سازمان فرهنگی ورزشی برنامه ها و مسابقات بیشتری را در پارکهای شهر بانو و مهربانو برگزار خواهیم کرد تا رونق بیشتری به این مراکز داده شود.

انتهای خبر/ بصیرتی