فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: بازنشستگان با کوله باری از تجربه در سرنوشت و موفقیت های دستگاه های اجرایی سهیم هستند، چراکه خود روزی تصمیم گیرنده مسائل مهم شهرستان بوده اند.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان، علی اکبر مرتضایی دستاوردهای موجود، توسعه و پیشرفت آتی شهرستان را مدیون تلاش و آینده نگری بازنشستگان دانست و افزود: شخصی که به درجه بازنشستگی نائل می شود به هیچ عنوان نباید ارتباطش را با مجموعه ای که در آن ۳۰ سال خدمت کرده قطع کند، بلکه باید با برنامه ریزی هر چه بهتر از سوی دستگاه مربوطه با جلسات پیوسته از تجارب و دانش افراد به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان بهره گیری از تجارت مدیران و کارکنان بازنشسته را در حل مشکلات شهرستان راهگشا دانست و یادآور شد: هر چه برای حفظ شان، عزت و جایگاه بازنشستگان و پیشکسوتان حوزه اداری تلاش کنیم در واقع برای آینده خود سرمایه گذاری کرده ایم. کوشش برای حفظ زنجیره اتصال و ارتباط موثر و دوسویه رشد و توسعه منطقه را سرعت می بخشد.

فرماندار کاشان اظهار داشت: ارتباط بازنشستگان فرمانداری با مجموعه از مسیر همکاری متقابل، رفاهیات و همچنین تاسیس و اختصاص مکان کانون بازنشستگان با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

مرتضایی با اشاره به لزوم راه اندازی صندوق ذخیره ویژه بازنشستگان تصریح کرد: ایجاد صندوق ذخیره ذیل کانون بازنشستگان، می تواند در ارتقاء سطح امور رفاهی و درمانی کمک حال بازنشستگان باشد چراکه بیش از نیمی از افراد این جامعه شریف دچار مشکلات زیادی در این زمینه ها هستند.