رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت : از دبیرخانه‌ جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان کاشان، باشگاه کتابخوانی همدلان امیرکبیر کاشان و دبیرستان دخترانه امیرکبیر شهرستان کاشان در چهارمین جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان میثم نمکی افزود:اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سالن اجتماعات بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مجازی، بدون حضور مدعو و میهمان و آنلاین برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ضمن تبریک به برگزیدگان و تلاشگران رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان گفت: این رویداد سالیانه به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که یکی از فعالیتهای شاخص ترویجی حوزه کتاب و کتابخوانی کشور است که با استقبال خوبی مواجه شده است و حمایت از تسهیل گران باشگاه ها از اقدامات دبیرخانه جام باشگاه ها است.

نمکی با تاکید به توجه ویژه به این طرح ارزشمند، افزود: در این مراسم برگزیدگان این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بخش‌های مختلف این برنامه از جمله باشگاه‌های برگزیده و شایسته تقدیر، بخش نامه به نویسنده، بخش فیلم موبایلی معرفی کتاب، مهدکودک، باشگاه با نیازمندی‌های ویژه، تسهیل گران برگزیده و شایسته تقدیر و نویسنده برگزیده از نگاه باشگاه‌های کتاب‌خوانی اعلام و معرفی شدند.

به گفته وی در این دوره علاوه بر بخش‌های ذکر شده مراکز فعال شامل کتاب‌فروشی‌ها، مؤسسات فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی، مدارس، کانون‌های مساجد، دبیرخانه‌های استانی و شهرستانی نیز منتخبان خود را شناختند.
انتهای خبر/ بصیرتی