همزمان با عید سعید قربان مهندس کریم صادقزاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی کلانشهر تبریز و هیئت همراه از مجموعه سایپا آذربایجان بازدید و با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره مدیر منابع انسانی و شورای اسلامی کار و سایر مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کرد.

صادقزاده ضمن تبریک عید سعید قربان در دیدار با مهندس زینالی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت از تلاشهای صادقانه، با برنامه و توسعه محور آنها قدردانی نموده و عنوان کرد: امروز خرسندیم در مجموعه ای حضور پیدا کردیم که وحدت رویه و مدیریت واحد که رمز پایداری و موفقیت هر مجموعه ای میباشد، به عینه میتوان در این شرکت مشاهده کرد که کارگران با توان توان در کنار کارفرما و تیم مدیریتی و کارفرما در صداقت تمام و با تمام قوا در کنار کارگران میباشد.

وی افزود: اگر آنچه که مطالبه کارگران و خواست مدیران در یک شرکت با صمیمیت و اتفاق نظر در چهارچوب قانون حل و فصل گردد،آن وقت است که نسبت رضایتمندی در هر دو طرف بالا رفته و در نتیجه مجموعه تحت عنوان، به مجموعه ای موفق تبدیل خواهد شد.

رئیس فراکسیون کارگری ادامه داد: علاوه بر تمامی جوانب و ادله های موفقیت یک مجموعه، نقش سازنده شوراهای اسلامی کار نیز کاملا محسوس بوده و به عنوان نمایندگان کارگران در پیگیری مطالبات و اثر گذاری در تعاملات فی مابین کارگران و کارفرما میتوانند نقش سازنده ای داشته باشند که جا دارد از عزیزان تلاشگر در شورای اسلامی کار شرکت سایپا آذربایجان نیز قدردانی نمایم که با مراجعات و پیگیری مطالبات به حق آنها توانسته اند این تعادل را در این شرکت حفظ و تقویت نمایند و ما امروز با دیدن این موفقیت ها شیرینی تولید و اشتغال پایدار و بالا بودن ضریب بهره وری در شرکت سایپا آذربایجان کاممان را شیرین کرد.

در این دیدار که قبل از ظهر امروز انجام گرفت صادقزاده ضمن گفتگو با مهندس زینالی مدیرعامل شرکت در خصوص برنامه ها و نحوه استفاده از خدمات فرهنگی رفاهی آموزشی ورزشی و صنفی خانه کارگر از تلاشهای ارزنده مدیریت و پرسنل شرکت سایپا آدربایجان که نقش بسزایی در حفظ صنعت خودرو و اشتغال پایدار و حفظ منابع انسانی و اشتغالزایی داشته تقدیر نمود.

مهندس زینالی مدیرعامل شرکت سایپا اذربایجان:

خانه کارگر خانه امید کارگران بوده و از همکاری با آن نهاد استقبال میکنیم

 

در ادامه این دیدار مهندس زینالی مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان نیز ضمن تقدیر از تلاشهای مهندس صادقزاده و خدمات ارزنده ایشان به قشر فرهیخته کارگری در خانه کارگر و شورای اسلامی کلانشهر تبریز از همکاری این شرکت با خانه کارگر تشکیلات تبریز خبر داد و گفت: خانه کارگر،خانه امید کارگران بوده و از همکاری با آن نهاد استقبال میکنیم.

وی گفت: یکی از سیاست های شرکت فرهنگ سازی و توسعه بخش آموزش است که این موضوع میتواند باب همکاری شرکت با خانه کارگر باشد که بی شک از این خدمات بهره مند خواهیم شد.

گفتنی است صادقزاده در پایان این دیدار از بخشهای مختلف و خط تولید این مجموعه بازید و از نزدیک با کارگران تلاشگر این شرکت گفتگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و همچنین به پاس تلاشها و موفقیت های مستمر تیم مدیریتی این شرکت به نمایندگی از شورای اسلامی کار و به عنوان مسئول جامعه کارگری لوح تقدیری تقدیم مدیرعامل این شرکت نمود