معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و‌نهی از منکر کاشان گفت: مکانهای ورزشی بانوان باید بهینه، استاندارد و توسعه یابد تا بانوان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

به گزارش جارچی اخبار از کاشان دکتر روح الله صنعتکار در نهمین جلسه این ستاد اظهار داشت: عده ای تابو شکن در شهر با ورزش مختلط دوچرخه سواری شأن بانوان ورزشکار را نزول داده اند که امید است اداره ورزش و جوانان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی به ساماندهی فضاهای ورزشی و سهل الوصول بودن آنها اهتمام بورزند و حفظ حریم ورزشکاران بانو را رعایت کنند.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کاشان افزود: اداره ورزش و جوانان با تبلیغات گسترده و برگزاری مسابقات در دو پارک مخصوص بانوان کاشان به توسعه این مراکز تفریحی کمک کنند و از فضای انتقادی شهر به جهت تردد دوچرخه سواران خانم بکاهند.

صنعتکار ورزش را تحت تدابیر عمومی از معروفات جامعه دانست و گفت: هر فعالیتی با پیوست فرهنگی می تواند تاثیر گذار باشد ما نیز میخواهیم کمک کنیم تا ورزش بدون منکر انجام شود لذا از مسؤلین مربوطه خواست تا با فراهم کردن بستر ورزش بانوان در جامعه از آسیب‌های منکر‌ بکاهند.

در ادامه رییس اداره ورزش و جوانان کاشان با بیان اینکه ۴۰ بانو دوچرخه سوار حرفه ای در کاشان وجود دارند که با هماهنگی وسیله ایاب و ذهاب متناسب با این ورزش از طرف اتوبوسرانی صورت پذیرد می توانند به سالن استاندارد چند هزار نفری بام شهر رفته و به طور حرفه ای و با آرامش خاطر به ورزش خود بپردازند.

محمد جواد سلامیان زاده گفت: دو سمن ورزشی و ۱۴ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش کار نظارتی را دشوار ساخته همچنین وجود ۴ سالن ورزشی با ۱۸ هزار ورزشکار سازمان یافته مشکلاتی را در این حوزه ایجاد می کند که امیدواریم همکاری ستاد بتواند نقش موثری برای نظارت و بررسی این حوزه ایفا کند.

در پایان حجت الاسلام فرجی‌ خاطر نشان کرد: عدم شناخت روحیه جوانان و تعاریف مختلفی از این قشر باعث ایجاد آسیب‌ به آنها می شود که امیدواریم با برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی و شرکت دادن جوانان به خواسته های برحق آنان بیشتر توجه شود و از منکرات جامعه کاسته شود.

لازم به ذکر است؛ نهمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان برگزار شد.