رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان گفت: بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است .

به گزارش جارچی اخبار از کاشان، غلامرضا حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۶ مرداد سالروز آزادی و یادآور عزیزانی که در دفاع مقدس با تاسی به عاشورا جنگیدند و در دوران اسارت با قامتی استوار ، عزمی راسخ و ایمانی برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادگی نمودند و لحظه ای دست از آرمانهای انقلاب اسلامی بر نداشتند .

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان، افزود: هر لحظه اسارت این اسوه های صبر و استقامت جزو اسناد پر افتخار ملت ایران محسوب می شود، اسنادی که می توان از لابه لای آنها اعتراف صریح دشمن را به ناتوانی در برابر اراده آهنین فرزندان ملت ایران مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: این روز بزرگ را بـه آزادگان سرافراز و اسوه های‌ مقاومت کـه یادگاران ارزشمند سال های‌ سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق برایشان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.