معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از پرداخت مبلغ ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌های عامل به صنوف آسیب‌دیده از شرایط شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، مسعود خاندایی در حاشیه نشست ارزیابی عملکرد بانک‌های شهرستان کاشان به خبرنگاران اظهار داشت: ۱۵۵ نفر متقاضی تا کنون در مجموع با اشتغال ۳۰۸ نفر، از این تسهیلات برخوردار شدند.

وی با اشاره به تکمیل و ارجاع پرونده در مجموع یک هزار و ۶۴ نفر متقاضی تا پایان مهلت قانونی در مجموع با اشتغال سه هزار و ۴۶۶ نفر به بانک‌های عامل، مبلغ تسهیلات مورد درخواست را ۴۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد: بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری موظف هستند تا پایان مردادماه نسبت به ثبت وام‌های پرداختی و اطلاع‌رسانی به متقاضیان در مورد تکمیل پرونده و در نهایت پرداخت تسهیلات یا تعیین تکلیف پرونده تسهیلاتی در سامانه کارا اقدام کنند.

وی یادآور شد: متقاضیانی که برای تسهیلات مذکور نام‌نویسی کردند نیز با توجه به مهلت قانونی، باید برای تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

خاندایی با اشاره به تداوم نشست هفتگی ارزیابی عملکرد بانک‌ها اضافه کرد: در تلاش هستیم با برگزاری این نشست‌ها با بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری و در نتیجه ارتقای عملکردها در پرداخت تسهیلات کرونایی، از مشکلات و گرفتاری مردم را که به میزان زیادی از شرایط شیوع کرونا زیان دیده‌اند، کاهش بدهیم.