فرماندار تفت گفت: همزمان با هفته دولت  ۳۱ طرح با اعتباری  بالغ بر ۸۹۱ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار از یزد، « علیرضا نوکار»  در نشست خبری فرمانداران استان یزد با خبرنگاران استانی اظهار داشت:همچنین در این راستا نیز تعداد هفت طرح با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آغاز به کار می کند.

وی با اشاره به طرح انتقال آب به روستاهای شهرستان تفت گفت: آبرسانی به ۲۶۰ روستای شهرستان تفت انجام می شود.

وی از دیگر طرح‌های مورد افتتاح یا کلنگ زنی شده در این هفته را شامل طرح‌های ورزشی، ایجاد و تجهیز خانه های بهداشت، ایجاد مخازن و شبکه های ابیاری، افتتاح واحدهای گردشگری، ایجاد شبکه های ابیاری نوین، بهره برداری واحدهای دامپروری و گازرسانی به روستاها ذکر کرد و گفت: با افتتاح طرح‌های شهرستان تفت در هفته دولت برای ۸۳ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

نوکار بیان کرد: سال پیش انتقال آب به روستاهای شهرستان تفت توسط رئیس جمهور کلید خورد که به عنوان بزرگترین طرح آبرسانی روستایی کشور بود که کار آن نیز انجام شده و لوله آن نیز خریداری شده که پیشبینی می شود که ۳ سال آینده مناطق روستایی به غیر از ده بالا و طزرجان آبرسانی دائمی می شوند.

وی گفت: حدود ۳۷۰ میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شده است که کل روستاها را پوشش می دهد و ۲۶۰ روستا از این آب بهره مند می شوند.

فرماندار تفت بیان کرد: در زمینه زمین خواری در شهرستان نیز با دستور صریح دادگستری اختیاراتی به دهیاران داده شده سعی شده پیگیری شود.