مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: “علیرضا رزم حسینی” توجه ویژه‌ای به توازن منطقه‌ای و توسعه کسب و کارها و صنایع مختلف ، مطابق با مزیت‌های منطقه‌ای دارد.

به گزارش جارچی اخبار، “اصغر نورالله زاده” روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره ویژگی‌های “علیرضا رزم حسینی” گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: وی در کارنامه کاری خود در هفت سال گذشته، تجربه دو دوره استانداری استان‌های مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه “رزم حسینی” فردی توسعه‌گراست و توجه ویژه‌ای به توسعه منطقه‌ای دارد، افزود: با توجه به اینکه قبل از تصدی مسوولیت‌ها، تجربه فعالیت در بخش غیردولتی را دارد، با صنایع مختلف نیز آشناست.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد: “رزم حسینی” با استراتژی توسعه صنعتی آشنایی دارد و برنامه‌ها و نوآوری‌هایی که در حوزه اشتغال‌زایی در کرمان و خراسان رضوی انجام داده، همه مطابق با اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی معتقد است “رزم حسینی” می‌تواند در فرصت باقی‌مانده در حوزه متولی‌گری وزارت صنعت با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و ایده‌های تازه‌ای که دارد اقدامات قابل توجهی را انجام دهد.

نورالله زاده تصریح کرد: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت به لحاظ شخصیتی به گونه‌ای است که در تصمیم‌گیری‌ها، نظرات ارکان مختلف و بازیگران صنعت را به کار می‌گیرد تا در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی اظهار امیدواری کرد: ”رزم حسینی” با توجه به تجربه غیردولتی موفقی که در گذشته داشته است، با وجود تحریم و مشکلات انتقال ارز، موفق عمل می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین “حسن روحانی” رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی “علیرضا رزم‌حسینی” را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم‌حسینی در دولت “تدبیر و امید” استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.