” چای نبات ” نام سری جدید برنامه صبحگاهی شبکه سهند است که به تهیه کنندگی مهدی گوهریان از آغازین روز ماه ربیع الاول تقدیم مخاطبان سحرخیز این شبکه می شود.    

به کزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی این برنامه از استودیو شیشه ای واقع در ساختمان پخش با دکور و چیدمان پاییزی و با هدف خلق اوقاتی پرانرژی و نشاط انگیز پخش می شود.

در این برنامه آیتم های مختلفی چون اجرای ورزش صبحگاهی در نقاط دیدنی کلانشهر تبریز و شهرستانها ، برقراری ارتباط زنده تصویری با خبرنگاران شهرستان های استان ، بررسی آخرین اخبار استان و کشور در روزنامه ها و خبرگزاریهای کشوری و استانی ، دعوت از ورزشکاران و هنرمندان استان در رشته های مختلف و صحبت با آنها ، بحث های کارشناسی با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه خانواده و سلامت ، بررسی مناسبتهای روز و تقویمی ، بررسی وضعیت آب و هوای استان به صورت مستقیم از سازمان هواشناسی استان ، پخش ترانه ها و سرودهای محلی و ملی ، وله ها و کلیپ های انگیزشی و .. گنجانده شده است.

همچنین اجرای پویش های مردمی با موضوعات مختلف اعم از مشکلات و مسائل شهری و مردمی  و پخش مطالب مخاطبان در قالب پیامک  سوژه های تصویری و ویدیویی و .. از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۱۱ و شماره اختصاصی برنامه در فضای مجازی از دیگر بخش های جذاب ” چای نبات ” شمرده می شود.

در این برنامه گوهریان تهیه کننده ، موحدی کارگردان ، عبداللهی دستیار تهیه ، کماری منشی صحنه ، وطن پرست مجری ، شکاری گزارشگر، جلیلی  نکو  برزگر تصویربردار ، ابراهیمی صدابردار ، نکو نورپرداز ، شهیرلادی دستیار صدا  نور – تصویر ،    فرشباف گریمور می باشد.